Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز شنبه در پیامی اضافه کرد؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی فرمودند، استکبار و صهیونیسم منتظر انتقام سخت هم‌رزمان آن شهید بزرگ باشند و مطمئن باشند راه عظیم آن متفکر شهید گسترده تر از قبل ادامه خواهد یافت.
امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری ماهیت پلید استکبار بر همگان آشکار گشته لذا بایسته است تحت هیچ عنوانی منتظر چراغ سبز آن ها برای گشودن باب مذاکره  نبوده زیرا آزموده را آزمودن خطاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: شهادت دکتر فخری زاده، دانشمند هسته ای کشور را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت بزرگ ایران و خانواده آن شهید تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
تروریست‌های بیگانه عصر جمعه (هفتم آذرماه) با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله قرار گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی باتوجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه تروریسم محسن فخری‌زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه تروریسم محسن فخری زاده امام جمعه کرمانشاه تروریسم محسن فخری زاده اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست‌کم ۶ تن شهید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، دست‌کم ۶ لبنانی شهید و ۷ نفر دیگر مجروح شدند.

در خبری مرتبط، خبرنگار المیادین نیز چهارشنبه شب گزارش داد که در حمله جنگنده‌های متخاصم رژیم صهیونیستی به حومه شهر «طیر حرفا» و رستورانی در شهر ناقوره در جنوب لبنان، دست کم ۴ شهید و ۶ زخمی برجای گذاشت.

حمله رژیم صهیونیستی به روستای «ناقوره» در جنوب لبنان دست کم چهار شهید بر جای گذاشت.

رئیس شورای شهرداری محلی به رسانه‌های لبنانی گفت که حمله جداگانه اسرائیل به خانه‌ای در روستای «طیر حرفا» شهادت حداقل یک نفر را به دنبال داشت.

وی گفت که در حال حاضر جست‌وجو برای یافتن بازماندگان که ممکن است زیر آوار گرفتار شده باشند، در حال انجام است.

خبرگزاری رویترز به نقل از «منابع امنیتی» ناشناس گزارش داد که در فاصله این دو حمله حداقل پنج نفر از جمله نیروهای مقاومت حزب‌الله نیز به شهادت رسیده‌اند.

رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که این حملات در تلافی حمله موشکی حزب‌الله به شهر «کریات شمونه» در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، قهوه خانه‌ای که هدف حملات اسرائیل در الناقوره قرار گرفت نزدیک یکی از مراکز یونیفل است. حمله رژیم صهیونیستی به طیرحرفا یک خودروی مرکز درمانی اسلامی را هدف قرار داده است.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «حولا» در جنوب لبنان یک نفر به شهادت رسید و ۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جنبش لبنانی «امل» کشته شدن یکی از مسئولان سازمانی این گروه و یک امدادگر اورژانس در حمله هوایی اسرائیل بر «الناقوره» در جنوب لبنان را تأیید کرد.

کد خبر 6063911

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست‌کم ۶ تن شهید شدند
  • تولید فیبر نیمه‌رسانایی که لباس‌ها را هوشمند می‌کند
  • حمله اسرائیل به سوریه / نیروی سپاه شهید شد
  • شهادت مستشار سپاه در حمله هوایی به سوریه
  • شهادت پاسدار ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه
  • حمله تروریستی در خاش/۲ نفر شهید شدند
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی در خاش/ جزییات