Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور علوانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای جلوگیری از آبگرفتگی خیابان‌ها در خرمشهر نقاط بحرانی شناسایی و تدابیر لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی اندیشیده شد.

وی مناطق بحرانی را کوی معین، سوم خرداد، خیابان حافظ و فخرالنساء اعلام کرد و گفت: در حال حاضر تمام تجهیزات لازم برای مهار آبهای سطحی در این مناطق مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوانی افزود: در مناطق بحرانی برای دفع آب‌های سطحی لوله‌گذاری و پمپ‌ها نصب شده و در برخی نقاط پمپ بنزینی استفاده خواهد شد.

وی از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری خرمشهر خبر داد و گفت: در هر ناحیه نیروهای خدمات شهری برای مهار آبهای سطحی آماده هستند.

علوانی  با اشاره به اجرای طرح نظافت و پاکسازی عمومی محله به محله سطح شهر خرمشهر گفت: در چند مرحله با حضور پاکبانان شهرداری خرمشهر  اقداماتی نظیر نخاله‌برداری و پاکسازی خیابان‌ها و لایروبی جوی‌های روباز با هدف بهبود وضعیت خدمات شهری و پیشگیری از آبگرفتگی خیابان‌ها در محله‌های سطح شهر انجام شده است.

پنج ناحیه خدمات شهری در شهرستان خرمشهر فعالیت دارند.

برچسب‌ها خرمشهر آب گرفتگی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر آب گرفتگی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خرمشهر آب گرفتگی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز

(تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم