Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@13:31:40 GMT

سریال «صفر بیست و یک» ادامه دارد؟

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۹۹۵

سریال «صفر بیست و یک» ادامه دارد؟

سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری به تازگی در ۲۵ قسمت به تولید رسید و روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این سریال در قسمت آخر با جمله «پایان فصل اول» خاتمه یافت و این تصور را قوت بخشید که در ادامه این ۲۵ قسمت همانطور که پیش از این هم گفته شده بود، فصل‌های بعدی ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شبکه سه سیما قرار نیست فصل جدید این سریال را بسازد.

این مجموعه که به تهیه کنندگی مهدی فرجی ساخته شد ابتدا «نیوجرسی» نام داشت و رضویان اولین بار خردادماه سال ۹۸ در شبکه سه از ساخت این مجموعه خبر داد. در همین مدت بارها تولید سریال به تعویق افتاد و یکی از دلایل عمده این تاخیر اصرار سازندگان برای دریافت بودجه بالاتر و سوق دادن مسیر ساخت این مجموعه به سمت معاونت بازرگانی صداوسیما بود که پیش از این برای سریال «پایتخت ۶» اتفاق افتاده بود؛ نکته‌ای که شبکه سه با آن مخالفت کرد و سریال از طریق شبکه و در قالب فرآیند تولید سریال در سیمافیلم ساخته شد.

«صفر بیست و یک» بعد از حدود یک و نیم سال با حضور ۲ کارگردان سریال و چند تن از بازیگران طنز روی آنتن شبکه سه سیما رفت اما کیفیت آن به گونه‌ای بود که نتوانست مخاطبانش را راضی کند و حتی باعث شد انتقادات بسیاری هم روانه تولیدکنندگان و حتی شبکه سه شود.

در این مدت نویسندگان و برخی از بازیگران سریال به تغییرات عمده متن و فیلمنامه روی آنتن اشاره کردند و آن را دلیلی بر کیفیت پایین سریال دانستند.

با این حال همه این موارد باعث شد چندین بار این سوال برای رسانه‌ها بوجود آید که آیا این سریال که قرار بود در چهار فصل ۲۵ قسمتی ساخته شود شکست دوباره‌ای را تجربه خواهد کرد یا خیر. جوابی که خود کارگردانان سریال نسبت به آن سکوت کرده‌اند و حتی در این مدت درباره پروژه سخنی نگفته‌اند.

طبق آخرین اخبار اما شبکه سه دیگر بنایی برای ساخت ادامه این سریال ندارد و قرار نیست «صفر بیست و یک» فصل جدیدی داشته باشد. به ویژه که این شبکه در همان زمان پایانی پخش سریال «نجلا» و به دلیل اقبال مخاطبان اعلام کرد فصل جدید سریال را می‌سازد.

از آنجایی که شبکه سه قرار نیست فصل‌های بعدی «صفر بیست و یک» را به تولید برساند و به این دلیل که این سریال به این شبکه تعلق دارد، بعید است که سازندگان از طریق سیمافیلم هم برای شبکه دیگری اقدام به تولید ادامه سریال کنند چراکه سیمافیلم آنچه را که در شبکه‌ها مصوب شده و قرار است به تولید برسد وارد پروسه ساخت می‌کند.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1460549

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جواد رضویان سیامک انصاری سریال ایرانی صفر بیست و یک شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی بیست ساله برای ساخت و ساز

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شهروندان می‌گویند: بیش از بیست سال است با اینکه بخش‌هایی از این اراضی را با سند خریده اند، اما بعد از مدتی شاکی آمده و ساخت وساز آنان را متوقف کرده است. 
آنان گفتند: برای ساخت و ساز زمین هایشان که سند هم داشته اقدام کرده، اما به مشکل برخورده اند و بار‌ها هم با مراجعه به دادگاه کارشان بی نتیجه است.
برخی شهروندان هم می‌گویند: سال‌ها پیش با پول کمتری می‌توانستیم ساخت و ساز کنیم ولی جلوگیری کرده اند و حالا با این تورم و افزایش قیمت‌ها اقدام اساسی نمی‌توانیم انجام دهیم و این خسارت وارده در چندسال را چه کسی باید جبران کند؟
شهروندی هم گفت:در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنم و باید آن را به زودی تحویل مالک دهم از این طرف هم نه آب به ما داده اند نه برق و ساخت و ساز را تعطیل کرده ایم و این موضوع برایمان دردسر شده است.
برای بررسی پرونده و پیگیری این موضوع به اداره ثبت اسناد و املاک بافق و دادگستری شهرستان رفتیم.
رئیس دادگستری بافق گفت: اراضی نورآباد مشکل ثبتی داشته است و از سال ۱۳۹۴ مورد اختلاف است، با توجه به رای سابق دادگاه بافق و ابهام این موضوع استعلام‌هایی صورت گرفته است که پرونده ثبتی از طرف اداره کل ثبت و اسناد یزد به شورای عالی ثبت کشور ارسال شده است.
ایزدی افزود: اعتراض طرفین در حال رسیدگی است و شورای ثبت اسناد کشور باید نیتجه را اعلام کند که با پیگیری ذینفعان کار در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • بلاتکلیفی بیست ساله برای ساخت و ساز
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال