Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@02:52:10 GMT

مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۹۹۷

مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام شد

مدیرعامل بانک سپه اعلام کرد: با برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده سالیانه و مجمع فوق‌العاده ادغام موسسه اعتباری کوثر، این موسسه رسماً در بانک سپه ادغام شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، محمد کاظم چغازردی گفت: در اجرای مصوبه شورای راهبری ادغام، بانک سپه با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان بورس و اوراق بهادار، زمینه برگزاری مجامع این بانک‌ها و موسسه را فراهم کرد و در قدم بعدی مجامع مربوط به موسسه اعتباری کوثر با حضور اکثریت سهامداران در روز چهارشنبه پنجم آذرماه سال ۱۳۹۹برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با برگزاری مجامع موسسه اعتباری کوثر، از روز پنجشنبه ششم آذرماه سال جاری شعب موسسه اعتباری کوثر سابق با تابلوهای بانک سپه آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز و مشتریان گرامی هستند.

طبق اعلام بانک سپه، چغازردی ادامه داد: بانک سپه تمامی تمهیدات اجرایی شامل عملیات حوزه شعب، به ‌کارگیری نرم‌افزار واسط برای ارائه خدمات مشتریان، نصب تابلوهای بانک سپه، صدور احکام کلیه مسئولان و پرسنل شعب از سوی بانک سپه، ابلاغ راهبردها و دستورالعمل‌های اجرایی بانک سپه متناسب با ساختار مصوب هیئت‌ مدیره بانک سپه را انجام داده و به فضل پروردگار خدمات مطلوب به مشتریان عرضه خواهد کرد.

مدیرعامل بانک سپه در پایان ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی به‌عمل‌آمده مجامع سایر بانک‌های ادغام شونده طبق برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده تا پایان آذرماه سال جاری برگزار شود و بدین ترتیب پرونده مهم و ملی ادغام خاتمه یابد.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل بانک سپه موسسه اعتباری کوثر موسسه اعتباری کوثر بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

امتداد - مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست با مدیران شعب و ادارات استانی قم گفت: بانک ملی ایران باید به یک سوپر مارکت خدمات مالی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ابوالفضل  نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، صمد عزیز نژاد و محمود شایان اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران ،معاونین وهیات همراه با رؤسای ادارات و شعب استان قم دیدار کردند.

نجارزاده پس از بررسی عملکرد اقدامات انجام شده در این استان نقطه نظرات، دغدغه‌ها و دیدگاه‌های همکاران استان قم را شنید و از اهتمام ویژه برای بهبود معیشت همکاران و برخورداری از خدمات مناسب‌تر خبر داد.

 نجارزاده در ادامه به بررسی عملکرد این استان پرداخت و گفت: جای خرسندی‌ست که در استان قم موفق شدیم سهم اول بازار را به خود اختصاص دهیم و در سال جاری هم روند سال گذشته را دنبال کنیم که این نشان دهنده کار تیمی منسجم بین همکاران این استان است. باید در سایر استان‌ها هم با برنامه‌هایی پیش‌رو شاهد افزایش سهم بازار باشیم تا بانک ملی ایران جایگاه اصلی خود را تثبیت نماید.

وی افزود: در سال گذشته ۳۶ همت از  دارایی‌های مازاد را واگذار کردیم و این واگذاری‌ها ادامه‌دار خواهد بود؛ چرا که اگر منابع بانک در چرخه فعالیت‌های بانک به کارگیری شود، مؤثرتر خواهد بود و امکان ارائه تسهیلات خرد و تأمین مالی بنگاه‌ها بهبود خواهد داشت.

مدیرعامل بانک ملی ایران در خصوص سرمایه گذاری‌های جدید بانک گفت: سرمایه‌گذاری‌ها باید در مسیر عملیات و مأموریت بانک باشد. بانک ملی ایران باید به یک زنجیره خدمات مالی تبدیل شود و برای تحقق این اهداف سرمایه گذاری های جدید در دستور کار است.

نجارزاده گفت: اصلاح ساختار مالی را با رفع ناترازی و افزایش سرمایه کلید زدیم و در تلاش هستیم در تحقق انضباط و اصلاح ساختار مالی گام برداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • راز اختلاف سنی ۱.۵ میلیون ساله یک جفت ستاره مشخص شد
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ آخرین فرصت ثبت فعالیت اعضای داوطلب در سامانه “هلال من”