Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی زاده گفت: انتقام خون این شهدا باید گرفته شود و مسببان، عاملان و آمران ترور شهید محسن فخری زاده منتظر انتقام سخت ایران باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر ، ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده، اظهار کرد: شهادت این عزیز را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت عزیز ایران و خانواده آن شهید فرهیخته تبریک و تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهادت آرزوی هر آزادمردی است و کسانی که در راه انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف متعالی آن قدم می گذارند، هر آنی شهادت را در مقابل چشم خود می بینند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه شهید فخری زاده یک سرمایه بود که دشمن در سال ۹۷ نیز وی را تهدید کرده بود، گفت: شهید فخری زاده، سردار سلیمانی دیگری در عرصه پژوهش و  نوآوری بود  که دانشمندان و جوانان زیادی را برای ایران اسلامی تربیت کردند و مایه افتخار برای ملت و مردم ایران بود و اینک خبر شهادت آن دانشمند فرهیخته همه ما را غمگین ساخت.

وی با تاکید بر اینکه راه مبارزه ما با دشمن ادامه دارد، تصریح کرد: مبارزه ما دشمن ادامه دارد و قطعا نیز در این مبارزه ما پیروز میدان هستیم و دشمن سرانجامی جز نابودی ندارد.

عیسی زاده با بیان اینکه در انتظار انتقام سخت از آمران و عاملان این اقدام تروریستی کور هستیم، اظهار کرد: انتقام خون این شهدا باید گرفته شود و نباید اجازه داد تا چنین حوادثی تکرار شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اینکه مسببان، عاملان و آمران این حادثه تروریستی منتظر انتقام سخت ایران باشند، افزود: دست های پنهان که فرصت چنین جنایاتی را می دهند، باید قطع شده و دست اندرکاران این جنایت اعم از آمران، طراحان و مباشران، مورد محاکمه قرار گرفته و به سزای اعمالشان برسند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در این مراسم گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با وجود آنکه می‌دانست پای جانش در میان است، اما در دفاع از ناموس دیگران درنگ نکرد تا الگویی در این مسیر باشد.    سردارعلی فدوی افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های مستکبر و شیطانی به بار آمد؛ و مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت جمهوری اسلامی ایران است.   وی ادامه داد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.   جانشین فرمانده کل سپاه در بخشی دیگر از سخنانش گفت:با وجود اینکه دشمنان از هر راهی عاجزانه التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی علیه صهیونیست‌ها نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.   وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.   جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.   در این مراسم و بواسطه اجرای عملیات وعده صادق نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از سوی دانشگاه حکیم سبزواری اهدا شد.   سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های آیین نخستین سالگرد شهادت شهید الداغی در سبزوار بود.   شهید الداغی هشتم اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از دختران برخاست که در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود