Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی ترور ناجوانمردانه شهید والامقام محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، پیامی در این خصوص منتشر کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،در پی ترور ناجوانمردانه شهید والامقام محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، پیامی در این خصوص منتشر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا
 ۚبَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

شهادت دانشمند مجاهد و استاد فرهیخته، شهید محسن فخری زاده رضوان الله علیه ، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست های سفاک جنایتکار ، بار دیگر چهره پلید نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل و همچنین استیصال استکبار جهانی در مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور عزیزمان را نمایان ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن شهید دانشمند فرزانه که از پیشگامان عرصه توسعه فناوری هستی و دفاعی کشور بود در ایام دفاع مقدس در قامت یک رزمنده شجاع به دفاع از میهن اسلامی پرداخت و در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی تا کنون به واسطه نبوغ و دانش خویش همواره در مسیر بالندگی و رشد نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد و بی شک و به لطف خداوند با شهادتش نیز سبب رونق بیش از پیش دستاوردهای علمی، پژوهشی و هسته ای کشور خواهد شد.

در جوار بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)،  شهادت این دانشمند مجاهد و انقلابی را به محضر فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران ، جامعه بزرگ علمی کشور ، نیروهای مسلح و خانواده فداکار و پرافتخار آن شهید آسمانی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید سرافراز، علو درجات و برای بازماندگان آن عزیز  صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می داریم.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترور شهید فخری زاده آستان حضرت عبدالعظیم حسنی ع دانشمند هسته ای حضرت عبدالعظیم محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،در متن پیام امده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» احزاب۲۳

عروج یادگار و جانباز پرافتخار دفاع مقدس، مرد میدان ایثار و از خودگذشتگی، فرمانده قهرمان و معاون فعال تیپ پر افتخار ۴۴ قمر بنی هاشم و خدمتگزار صدیق، شجاع و انقلابی در راه اعتلای اهداف انقلاب و اسلام عزیز، سردار سرافراز سپاه اسلام، راوی رشادت‌ها و افتخارات هشت سال دفاع مقدس و جهادگر نستوه، حاج محمدکیانی «حاج جمعه‌علی» که پس از سال‌ها مجاهدت به همرزمان شهیدش، چون سردار شهید حاج علی زاهدی پیوست را به اهل بیت و خاندان و بازماندگان آن سردار پرافتخار، مردم فهیم استان چهار محال و بختیاری، اهالی محترم روستای هرچگان و دوستان و همرزمان ایشان تسلیت گفته از خداوند قادر متعال میخواهم روح بلند ایشان را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان بویژه بیت مکرم و معزز این سردار سرافراز صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی