Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از چهارشنبه، ۵ آذر آغاز شد و چهارشنبه، ۱۲ آذر به پایان می رسد.

او ادامه داد: تا ظهر امروز در این آزمون ۱۲ هزار و ۶۱۶ نفر اقدام به ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه، ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی درباره زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون گفت: داوطلبان باید از روز سه‌شنبه، ۱۴ بهمن لغایت پنجشنبه، ۱۶ بهمن با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، برای تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.  

شرایط عمومی 

- متعهد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیانی که مورد قبول قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

- عدم دشمنی با حکومت جمهوری اسلامی ایران

- نداشتن فساد اخلاق

- عدم اعتیاد به مواد مخدر

- متناسب بودن شرایط جسمانی با رشته انتخابی

شرایط اختصاصی 

- داشتن مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته و بالاتر که باید مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشد، از شرایط اصلی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور‌ است.

- دانشجویانی که سال آخر مقطع کارشناسی هستند و تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ فارغ التحصیل می‌شوند، می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

- متقاضیان ثبت نام این آزمون فقط مجاز به ثبت نام یک کد رشته امتحانی هستند.

- طلبه‌های حوزه علمیه که دوره سطح ۲ را با موفقیت گذرانده اند، می‌توانند در یکی از رشته‌های علوم انسانی ثبت نام کنند. (مدرک صادره شده طلاب و فضلای حوزه علمیه باید مورد تایید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم، اصفهان و یا خراسان رضوی باشد.)

- داوطبان آقا باید با توجه به مندرجات دفترچه، مشکلی از لحاظ وضعیت نظام وظیفه، برای ثبت نام آزمون نداشته باشند.

گفتنی است، داوطلبان پذیرفته شده نهایی این آزمون به محض ورود به دانشگاه وارد ترم دوم تحصیل می شوند و منابع مطالعه شده در آزمون به عنوان واحد های درسی پاس شده ترم یک محسوب می شود. این داوطلبان از بهمن ماه ترم تحصیلی خود را شروع می کنند. 

بیشتر بخوانید

شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی در آزمون فراگیر ارشد پیام نور آغاز ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از ۵ آذر ثبت نام بیش از ۶ هزار نفر در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراگیر پیام نور آزمون کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد ارشد پیام نور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان