Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه آباد گفت: شهادت شهید فخری زاده حاصل مذاکره با استکبار است و امروز بازهم شاهد ادبیات درخواست در وزارت امور خارجه هستیم که از طرف‌های اروپایی که تاکنون نشان داده‌اند بزرگ‌ترین حامیان تروریست و ناقضان حقوق بشر هستند، درخواست محکوم کردن این اقدام تروریستی را داشته‌اند!.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان خانه آباد، یک دانشمند ایرانی و عضو اسبق سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون ترور دکتر فخری زاده، اظهار کرد: ترور کور این دانشمند ایرانی نشانه استیصال دشمن است که توان مقابله علمی، سیاسی و حتی نظامی را با جمهوری اسلامی ایران ندارد و اگر در گذشته ما کوتاهی در پاسخ به ترورهای سابق مانند ترور شهید احمدی روشن نمی‌کردیم امروز دشمن جرات ترور یکی از دانشمندان ما را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه اگر امروز کوتاهی رخ دهد و انتقام درخور به شهادت رساندن دکتر فخری زاده و شهید سلیمانی را انجام ندهیم باید در انتظار عوارض سنگین‌تری از سوی دشمن باشیم، گفت: دشمن می‌خواهد جلوی پیشرفت ما را در حوزه‌های مختلف بگیرد و با توجه به رو به پایان بودن دولت مذاکره، دشمن پیش‌بینی می‌کند که جمهوری اسلامی دوباره راه مقاومت را پیش خواهد گرفت و می‌ترسند که ایران دوباره در این بخش‌ها با پیشرفت چشمگیری مواجه شود لذا سعی دارند تا افرادی که می‌توانند در این خصوص بسیار تأثیرگذار باشند را ترور کنند.

این دانشمند ایرانی با تأکید بر اینکه پاسخ دولت و وزارت امور خارجه باید بسیار محکم و سخت باشد، گفت: امروز بازهم شاهد ادبیات درخواست در وزارت امور خارجه هستیم که از طرف‌های اروپایی که تاکنون نشان داده‌اند بزرگ‌ترین حامیان تروریست و ناقضان حقوق بشر هستند، درخواست محکوم کردن این اقدام تروریستی را داشته‌اند! و چرا باید ما از این افراد چنین درخواستی را داشته باشیم که آن‌ها نیز این اقدام تروریستی را محکوم نخواهند کرد.

خانه آباد خاطر نشان شد: باید وزارت امور خارجه و آقای ظریف به‌جای ادبیات درخواست، ادبیات باید را استفاده کند و ما باید به این سمت بروم که جواب آن‌ها را در میدان عمل بدهیم و در واقع خون جواب خون است.

وی با تأکید بر این‌که شهادت پروفسور فخری زاده حاصل مذاکره با استکبار است، تصریح کرد: دانشمندان ما در حوزه‌های مختلف قطعاً با این اتفاق دست از کار خود نخواهند کشید و در راه خود مصمم‌تر خواهند بود؛ مخصوصاً شهادت برای دانشمندان ما در بخش‌های دفاعی یک آرزو است و قطعاً قوت خواهند گرفت و با قدرت بیشتر به کار خود ادامه می‌دهند و به برکت خون این شهید هزاران فخری زاده دیگر تربیت می‌شوند و قطعاً به‌زودی شاهد افول و سقوط استکبار جهانی و محاکمه سران آن‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت امور خارجه ادبیات درخواست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده ‎آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل ‎فلسطین در ‎سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه، ‏ناصر کنعانی رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده ‎آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل ‎فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی افزود: این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت کرده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.

کنعانی بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از ‎بحر تا نهر تأکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

کد خبر 746010

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • کنعانی: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • آماده شدن هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا
  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران