Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع این فدراسیون در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال بیان کرد: خوشبختانه حمایت اعضاء را داریم. وزارت ورزش به خصوص سلطانی‌فر در کنار ما حضور دارد. ما سال‌ها دیده بودیم که وزارت ورزش تلاش کرده در مجمع حضور داشته باشد، اما وزیر ورزش معتقد است برای آسیب ندیدن فوتبال بهتر است در فدراسیون فوتبال حضور نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: همه تلاش کردند تا اساسنامه تایید شد. در این مسیر فیفا و AFC برای تدوین و تصحیح اساسنامه کمک کردند تا مراحل بعد انتخابات را داشته باشیم. ما در این مسیر حمایت قاطع اعضاء را هم داشتیم. بیش از ۹۵ درصد با تایید اساسنامه موافقت کرده اند. این موضوع نشان از کیفیت بالای اساسنامه دارد. امیدوارم تمام بند‌های اساسنامه را با کمک دولت و بخش‌های دیگر اجرا کنیم.

بهاروند به برگزاری مسابقات فوتبال در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: ما جزو معدود کشور‌های منطقه بودیم که با همکاری ستاد مقابله با کرونا، توانستیم فوتبال را در تمام سطوح برگزار کنیم. در هفته اول لیک برتر، بیش از ۱۵۰۰ تست کرونا از ارکان مسابقات اخذ شد. با این حال ما فقط ۱۵ نمونه مثبت داشتیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد پیگیری وصول مطالبات فدراسیون فوتبال از فیفا و AFC گفت: تلاش‌های ما تاکنون موثر نبوده و انتظار داریم این ۲ نهاد که مستقل هستند، مطالبات ما را در جهت کمک به فوتبال پرداخت کنند. در آینده انتخابات فدراسیون فوتبال را خواهیم داشت و پس از این مجمع هیئت رئیسه جلسه خواهد داشت و تاریخ و زمان برگزاری انتخابات را اعلام می‌کند. فقط اساسنامه معیار و ملاک برگزاری انتخابات است.

او تاکید کرد: امیدوارم انتخابات خوبی داشته باشیم و هر شخصی که انتخاب شد، سکان هدایت فوتبال را پیش ببرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت ورزش فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت