Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه باهدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا طرح ناظران سلامت از دوم آذرماه در سطح ادارات و واحدهای صنفی استان سمنان آغازشده است، ابراز داشت: هدف این طرح حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و مقابله با ویروس کرونا است که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه در این طرح ۱۱۰ عضو فعال هلال‌احمر حضور دارند، افزود: پیش‌تر نیز طرح آمران سلامت با موفقیت در سطح استان به انجام رسید که در ادامه طرح به نام ناظران سلامت این افراد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت لازم را خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه طی پنج روز اول اجرای طرح ۷۵ عضو هلال‌احمر در قالب ۵۳ تیم حضور داشتند، ابراز داشت: این افراد به همراه کارشناسان مرکز بهداشت از ادارات و واحدهای صنفی استان سمنان بازدید کردند.

محمدخانی بابیان اینکه برای این اعضا کارگاه آموزشی آشنایی با وظایف و دستورالعمل‌های مربوطه نیز برگزارشده است، در ادامه تصریح کرد: این تیم‌ها ۶۱۶ مرکز برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی مراکز بهداشت و ارائه آموزش‌های عمومی کسبه حضور یافتند.

وی افزود: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان در زمینهٔ کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هم‌وطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در حال اجرا است.

کد خبر 5082580

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر سمنان ویروس کرونا نظارت و بازرسی ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا محسن فخری زاده کرمانشاه بارش برف آمار کرونا کمک مومنانه گرگان بوشهر بارش باران بسیج استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس

محمد اسماعیل کاملی در خصوص بیمه شدگان مبتلا به بیماری‌های آلزایمر و دمانس، اظهار داشت: این بیماران همانند سایر بیمه شدگان سازمان از پوشش بسته پایه بهره مند می‌باشند، البته برای این بیماران در حال حاضر ردیف اختصاصی در صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج وجود ندارد؛ اما در صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج یک ردیف مشترک تحت عنوان گروه اختلالات مزمن روان تعریف شده است.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مبتلا به آلزایمر و دمانس نیز می‌توانند از مزایای مازاد بر بیمه پایه بسته این ردیف از جمله برخی خدمات پزشکی و توانبخشی با رعایت ضوابط مربوطه بهره‌مند شوند، همچنین امکان بهره مندی این بیماران از مزایای مساعدت‌های موردی موضوع تبصره ذیل ماده ۹ اساس نامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج نیز فراهم است.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ناظران افتخاری در قم
  • طرح ملی «ناظران افتخاری» در قم اجرا می‌شود
  • ◄ معرفی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون(برنامه عمل صهیونیسم جهانی)
  • ۵۸۰ قلم ملزومات پزشکی قاچاق در سمنان کشف شد
  • جهادگران سلامت در لنده
  • بازدید بیش از ۶۸ هزار نفر از جاذبه‌های استان سمنان در تعطیلات عید فطر
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران آلزایمری و دمانس
  • مسکن متخصصان دارالشفاء میرجاوه در آستانه بهره برداری
  • بهره‌مندی ۹ میلیون مسافر از خدمات بشردوستانه هلال‌احمر