Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا با تاکید بر تعطیل نبودن مطلق ادارات در سطح کشور و استان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا فعالیت ادارات و دستگاههای اجرایی سراسر کشور در هفته جاری با حداقل کارکنان دایر بوده و به هیچ وجه تعطیلی مطلق نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این جلسه و پس از ارائه گزارش توسط وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و نیز وزیر کشور ، وضعیت استانها پس از اعمال محدودیت های شدید کرونایی مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت و بر این اساس اعلام شد که وضعیت استان هم در بحث ابتلا و هم در مقوله ی مرگ و میر ناشی از بیماری روند کاملا نزولی داشته و قابل قبول است.

استاندار سمنان در ادامه با اظهار رضایت از اقدامات انجام شده در سطح استان ، از مردم و بویژه کارکنان دولت ، اصناف ، نیروهای نطامی و انتظامی ، پرسنل بهداشت و درمان و سایر اقشار مختلف جامعه بواسطه ی همکاری در اجرای محدودیتها و تبعیت از قانون تشکر کرد و اظهار امیدواری نمود تا با مشارکت و مساعدت بیشتر مردم ، هر چه زودتر شاهد کاهش میزان ابتلا و ریشه کنی کووید ۱۹ باشیم.‌

رییس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با اعلام تداوم محدودیت های کرونایی در هفته جاری گفت : بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ، محدودیت های تجمعی و ترددی اعمال شده مطابق با طرح جامع هوشمند در هفته گذشته همچنان به قوت خود باقی و بر اساس تصمیم امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ، مدیران دستگاههای اجرایی می توانند با توجه به تشخیص خود در صورت ضرورت و نیاز ، سطح حضور کارکنان خود را از میزان یک سوم و پنجاه درصد اعلام شده در طرح جامع هوشمند مدیریت تردد و تجمع بر اساس نوع فعالیت دستگاه مبنی بر ضروری یا کمتر ضروری ، باز هم کاهش داده اما به هیچ وجه تعطیلی مطلق در سطح ادارات و دستگاههای اجرایی استان نخواهیم داشت.‌

استاندار سمنان اضافه کرد : علی رغم محدودیت های شدید کرونایی و کاهش میزان حضور کارکنان دولت در ادارات ، اما همچنان ارائه ی خدمات در دستگاههای خدماتی ، امداد رسان و سایر دستگاههای ضروری بصورت فعال انجام خواهد شد.

انتهای پیام / گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در روزنامه همشهری نوشت: هم‌اکنون عصر ارتباطات است و اقتصاد جهانی به‌صورت دیجیتال درحال اداره‌شدن است. به این مفهوم که برای ارتباط با بازار دیگر کشورها حتما نیاز نیست مردم به ادارات و سازمان‌ها مراجعه کنند، بلکه در هرجایی و در هر زمانی می‌توانند با دیگر کشورها ارتباط برقرار کنند.

افزون بر این، اجباری بر تعطیلی همه ادارات و سازمان‌ها در پنجشنبه نیست، بلکه ادارات و سازمان‌های خصوصی که فکر می‌کنند نیاز به ساعات و روزهای کاری بیشتر دارند، می‌توانند در روزهای تعطیل نیز سرکار بروند. هم‌اکنون نیز در وزارت خارجه ایران بعضی از کارمندان در روزهای جمعه ‌سر کار حاضر می‌شوند. بنابراین تعطیلی پنجشنبه‌ها برای مردمان عادی در بازارها و مشاغل آزاد محدودیت آنچنانی ایجاد نخواهد کرد.

این در حالی است که درحال حاضر، به‌دلیل اختلافات زمانی شب و روز، مردم همه کشورهای جهان در یک ساعت مشخص سر کار نمی‌روند و مشاهده می‌کنیم این موضوع خللی به کسب‌وکارهای جهانی نیز وارد نمی‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898568

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی