Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: متاسفانه فضا به سمتی می‌رود که باید به دنبال یکسری همکاران باشم که روی نیمکت شلوغ کنند.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی در خصوص مشکلات تیمش در هفته های اخیر اظهار داشت: سیاست من این بود که در مورد داوری حرفی نزنم. 10 هفته آخر مسابقات سال گذشته هم مشکل داوری نداشتیم و من با همان دید وارد بازی ها شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته اول هم آقای رحیمی مقدم داور ما بود که خوب قضاوت کردند و من در رختکن آنها از تیم داوری تشکر کردم.

وی افزود: در بازی دوم ما هم آقای کرمانشاهی بود که من آخر بازی از او تشکر کردم ولی در همان بازی گل تراکتور آفساید بود و یک پنالتی تیم ما گرفته نشد. به بازی سوم رسیدیم وقتی وارد بازی شدیم ایوب کلانتری یک پرتاب اوت انجام داد که توپ به دست صادق بارانی خورد و او هم یک پاس داد که هم تیمی اش توپ را به دست دیگر بازیکن سایپا زد و دو نفری با هم پاسکاری با دست انجام دادند.

سرمربی نساجی تاکید کرد: در نیمه دوم هم اتفاقاتی رخ داد که بازیکن آنها با دو زانو روی زمین به حالت اسپک توپ را زد اما داور واکنشی نشان نداد. جالب این است من خیلی محترمانه تیمم را تشویق می کردم و فقط در یک صحنه زانوهایم را خم کردم و فقط اسم آقای منصوریان را صدا زدم اما با اولین حرکت به من اخطار دادند. قبول دارم من هم باید خودم را کنترل کنم اما 3 دقیقه بعد سایپا به گل رسید ولی در واقع تمرکز من به هم ریخت. خدا را شکر می‌کنم که در روزخوبمان بازی را واگذار کردیم.

فاضلی با گلایه از برخی برنامه های تلویزیونی گفت: من برنامه های خارجی را تماشا می کنم ولی به جای آنکه به بحث داوری مسابقات آن هفته رسیدگی شود به بحث برخی مدیران پرداخته شد. متاسفانه فضا به سمتی می‌رود که باید به دنبال یکسری همکاران باشم که روی نیمکت شلوغ کنم. من نمی‌خواهم این کارها را انجام بدهم ولی دارند کاری می‌کنند من هم به این سمت بروم.

وی تصریح کرد: من پیرو مکتب عدم اعتراض به داوران هستم ولی این اشتباهات 2 هفته پیاپی صورت گرفت. تیمی مثل ذوب‌آهن هم همین شرایط را داشت. البته ما تلاش می‌کنیم ولی می‌توانستیم الان بالای جدول باشیم. من کمی دلگیر بودم که فضا نباید به سمتی برود که رفتار مربیان دیگر را ببینم.

لینک کوتاه: asriran.com/003BEQ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نساجی داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!

به گزارش "ورزش سه"، علی عطایی گفت: در طول فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فقط روی مسائل فنی متمرکز شویم اما هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و هفته‌ها را حساس‌تر می‌بینیم، اتفاقات شگفت انگیز بیشتری را شاهد هستیم که پرسش‌های مبهم ذهن مان را تکمیل‌تر می‌کند.

عطایی ادامه داد: به اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر که نتایج بازی‌های ما را به ضرر ما تغییر داد، نگاه کنید. همه کارشناسان داوری متفق القول بر این باورند که امتیازهای فراوانی از تیم ما کسر شده است. از پنالتی‌هایی که هر بازی برای ما نمی‌گیرند تا تصمیم‌هایی که به ضرر ما گرفته می‌شود و گل‌های ما را نادیده می‌گیرند. چطور ما باید همه این اشتباهات را سهوی و غیرعمدی تلقی کنیم؟ چگونه است که همه این اشتباهات باید به ضرر ما شود و حتی یک اشتباه داوری به سود ما نیست اما همیشه رقبای ما از اشتباهات داوری سود می‌برند؟ اگر قرار نیست تیم بی‌پناهی مثل چادرملو به لیگ برتر صعود کند به ما اطلاع دهند.

مدیرعامل چادرملو اردکان سپس به لغو بازی استقلال ملاثانی و فجر شهیدسپاسی پرداخت و گفت: مگر بار اول بود که استقلال ملاثانی میزبانی می‌کرد؟ چطور همه بازی‌های خانگی این تیم، بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد و حالا که به مقطع تعیین‌کننده فصل رسیده‌ایم، به یکباره امکان میزبانی این تیم، سلب می‌شود؟

پرسش من از برگزارکنندکان مسابقات این است که آیا اتفاقی که در اهواز افتاد، فیرپلی ورزشی است که همه تیم‌ها بازی کنند و یک تیم که در رقابت با چند تیم است با آگاهی از همه نتایج و بدون اضطراب بازی کند؟

عطایی در پایان گفت: وظیفه من و تمام ارکان باشگاه، دفاع از حق مردم شهر اردکان و استان یزد است. من فقط می‌خواهم بدانم در این فوتبال، کسی نیست که به فریاد تیم‌های مظلوم برسد و به اجرای عدالت در روزهای پایانی و سرنوشت ساز لیگ کمک کند؟

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!