Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با تسلیت شهادت محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشورمان گفت: قطعا متجاوز تنبیه خواهد شد، اما نه در زمین بازی که او تعریف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ربیعی در صفحه توئیتر خود نوشت: شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته کشورمان به ملت ایران، جامعه علمی و خانواده وی تبریک و فقدان وی را تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً متجاوز تنبیه خواهد شد، اما نه در زمین بازی که او تعریف کند.

دشمنان تروریست با توجه به فعل و انفعالات یک ماه اخیر اهدافی همچون برهم زدن آرامش روانی جامعه، ایجاد سردرگمی در استراتژی ایران، به هم زدن امنیت منطقه، به هم خوردن فضای امنیت جهانی با توجه به تغییرات احتمالی آتی در سیاست‌های بین‌المللی را دنبال می‌کنند.

این حق برای ملت ایران باقی است که بر اساس استراتژی مشخص معطوف به منافع و عزت ملی، پاسخی قاطع که تعیین کننده ابعاد، زمان و مکان آن خواهد بود، بدهد.

کد خبر 458142

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای محسن فخری زاده ترور محسن فخری زاده شهادت محسن فخری زاده ترور فخری زاده شهادت فخری زاده محسن فخری زاده دانشمند هسته ای محسن فخری زاده دانشمند هسته ای شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)

به گرارش "ورزش سه"، عبدالرضا علیزاده، سرمربی جوان تیم شهرداری ارومیه که از نیم فصل دوم با دست گرفتن این تیم، توانسته شهرداری ارومیه را متحول کند حالا در یک قدمی حضور در فینال است.

علیزاده پس از بازی با شهداب یزد در مصاحبه‌اش اعلام کرد که بی‌استرس‌ترین مربی ایران است و اینگونه خود را به همه معرفی کرد. او که در دوران بازی زیاد دور نشده در کنار زمین به یاد دوران لیبرویی‌اش که زانو بندهای خود را بالا می‌داد، پاچه شلوار خود را بالا می‌داد و خود را در زمین تصور می‌کرد.

علیزاده حالا به محبوب‌ترین فرد در ارومیه تبدیل شده است و هیچ بعید نیست اگر تیمش را قهرمان لیگ کند، محبوبیتش در ارومیه از سعید معروف نیز بالاتر برود.

دیگر خبرها

  • کنعانی: جامعه جهانی رژیم متجاوز صهیونیستی را پاسخگو کند
  • رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود
  • بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  • رضاییان: دست و پای بازیکنان ایران خونی شد