Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیزی از افتتاح ۱۸ پایگاه اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان کمیجان خبر داد.

 «نعمت کمیزی» ضمن گرامیداشت هفته بسیج از بهره برداری از پروژه های هفته بسیج و رزمایش کمک مومنانه در کمیجان با حضور فرمانده سپاه روح الله و مسئولان استانی و شهرستانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: آغاز به کار کردن قرارگاه های جهادی سلامت محور در سطح شهرستان کمیجان از جمله برنامه های هفته بسیج بوده که تاکنون ۱۸ پایگاه برای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با تاکید بر اینکه اجرای صحیح و دقیق طرح شهید سلیمانی در دستور کار  قرار گرفته افزود: در این راستا کمیته های تخصصی آموزش و همراه سازی، منابع انسانی، نظارت و پایش، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرهنگی و رسانه و گروه های جهادی و حمایت از آسیب دیدگان و نیازمندان تشکیل شده است.

 

وی همچنین از تهیه بیش از یک هزار بسته معیشتی خبر داد و اضافه کرد: این بسته های معیشتی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی تهیه و به شکل محله محور در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار گرفت.

 

این مقام مسئول بهره برداری از ۴ منزل مسکونی محرومین در روستاهای آقچه کهریز، کمیجان و ۲ مورد در روستای تکیه را از جمله برنامه های هفته بسیج دانست و ادامه داد: ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان کمیجان در نظر گرفته شد که عمدتا برنامه ها با رویکرد سلامت محور، مسجد محور، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم بودنده است.

 

کمیزی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیجیان شهرستان کمیجان در ابعاد مختلف از هیچ تلاشی در جهت مبارزه با این بیماری دریغ نکردند، اظهار کرد: توزیع ۵ هزار کمک مومنانه، ۵۰ هزار ماسک بهداشتی، ۱۰ هزار بسته بهداشتی و راه اندازی ۶ کارگاه تولید ماسک که هم اکنون ۲ کارگاه فعال هستند از جمله اقدامات مهم بوده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در ادامه با اشاره به اینکه  در طی یک سال گذشته بیش از ۳۵ واحد مسکونی برای نیازمندان تهیه شده است، گفت: خدمت به محرومین و نیازمندان از مهمترین فعالیت های بسیج است که در این راستا فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند.

 

وی تهیه ۳۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان را از دیگر فعالیت های انجام شده دانست و بیان کرد: بسیج در طول این سال ها با فعالیت های گسترده ای که انجام داده است، کارآمدی خود را به خوبی ثابت کرده و یک کارنامه پرافتخار برای خود به ارمغان گذاشته و هر جا که ملت احساس نیاز کرده اند بسیج حضور با قوت داشته است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان کمیجان استان مرکزی بسیج طرح شهید سلیمانی شهرستان کمیجان اجرای طرح شهید هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور