Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@22:30:29 GMT

واکنش خانم بازیگر به درگذشت مارادونا/ عکس

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۲۲۵۲

واکنش خانم بازیگر به درگذشت مارادونا/ عکس

معصومه کریمی، بازیگر سینما و تلویزیون، به مناسبت در گذشت  مارادونا  فوتبالیست پیشکسوت، ترجمه نامه‌ای از زنی آرژانتینی را همراه با عکس مارادونا در اینستاگرام منتشر کرد.

کریمی نوشت:

" نامه‌ای از یک زن آرژانتینی به #مارادونا، پرونده «پسر جنوب که بر عالم تاخت»، روزنامه الاخبار لبنان، نوامبر ۲۰۲۰

دیه‌گو.

در زندگی هیچ‌گاه گریه شوهرم را ندیدم جز سه بار، بار اول وقتی پسرمان ناچو را به دنیا آوردم، بار دوم وقتی گل دوم را وارد دروازه انگلستان کردی، و بار سوم وقتی به خاطر مواد مخدر از جام جهانی ۱۹۹۴ کنار کشیدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمیٔنم که خون شوهرم هنوز برای تو می‌جوشد، تو پشت هر هیجانی هستی که او را برمی‌انگیزاند.

هرگز به خاطر من گریه نکرد، اما برای تو گریست. هنگام دعا کردن برای تو دو شمع روشن می‌کند، من هم می‌خواهم همین کار را بکنم و می‌گذارم همان سکون سنگینی بر من وارد شود که هر بار شوهرم را، وقتی به بیماری‌ات فکر می‌کند، در بر می‌گیرد. در سکوت به فکر فرو خواهم رفت مثل شوهرم، هر چند که تو قدیسی نیستی که محترم شمارمش، اعتراف می‌کنم که بار‌ها غرورت و زبان ناپاکت خشم مرا برانگیخته است، و اعتراف می‌کنم که هیچ از فوتبال سر در نمی‌آورم و نمی‌خواهم که درباره‌اش بدانم!

ولی چیز‌هایی هست که باعث می‌شود هر شب برایت دعا کنم، چیز‌هایی در ارتباط مستقیم با شخصیت تو. می‌دانی چرا دعا می‌کنم؟ واضح است، زیرا در آن روزگاری که چیزی برای سیر کردن شکم‌هایمان نمی‌یافتیم شادی را به قلب‌هایمان وارد کردی. دوره ریٔیس رایٔول بود، همان وقتی که هرج‌و‌مرج کشور را فرا گرفته بود و از همیشه گرسنه‌تر بودیم. زمستان بی‌اندازه سرد، و غذای اندک‌مان، همان چیزی بود که هم صبح و هم شام می‌خوردیم. اما پیروزی در جام جهانی هدیه‌ای از آسمان بود که از رنج‌هایمان کاست، و این تو بودی که شادی را به خانه و خانواده‌ام آوردی. وقتی از همسر و پسرم درباره خاطراتشان از آن سال کذایی می‌پرسم، هیچ به یاد نمی‌آورند جز نام تو، و غرق در شادی و با چشمانی خیس از تو می‌گویند، انگار گرسنگی و رنجی را که در آن سال کشیدیم پاک فراموش کرده باشند.

گاهی از این‌که جهان فکر می‌کند ما ملتی ساده و عامی هستیم می‌رنجم، اما برایشان توضیح می‌دهم که ما برای آن مردک حراف که غرور لبریزش کرده دعا نمی‌کنیم، بلکه برای اندک لحظات شادی دعا می‌کنیم که سرزمین‌مان در بیست سال گذشته به خود دیده و زیسته. وقتی به خاطر مواد مخدر از جام جهانی محرومت کردند، به خیابان رفتم و به جان سه فرزندم قسم، هرگز ندیدم که دنیا در پیرامونم بگرید چنان که آن روز گریست. مردم در خیابان قدم‌های سنگین‌شان را به دنبال خود می‌کشیدند و اشک‌ها در سکوتی خوف‌انگیز از چشم‌ها می‌چکید، سرزمینی که دوستش داریم فلج شد.

با خودم گفتم چه ملتی هستیم ما! و آن روز از این‌که چنین خونی در رگ‌های من هم جاری است به خود بالیدم. با حضورت در زندگی، اندکی شادی به ملتی اندوهگین بخشیدی، پس چرا برایت اشک نریزم و دعایت نکنم؟ "

در ادامه پست منتشر شده در صفحه معصومه کریمی را مشاهده می‌کنید:

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مارادونا جام جهانی معصومه کریمی بازیگر سینما و تلویزیون مارادونا معصومه کریمی درگذشت مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم

ژاوی، سرمربی بارسلونا ساعاتی پیش از دیدار حساس مقابل پاری سن ژرمن، به تماشای دیگو مارادونا و الهام گرفتن از فوق ستاره آرژانتینی فقید دنیای فوتبال مشغول است.

دانلود (1.5MB)

دیگر خبرها

  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • واکنش رضا رشیدپور به اعلام خبر درگذشت خود و ناراحتی مردم (فیلم)
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم
  • شنیدن رنج‌ مردم برایم عادی نشده!
  • واکنش جالب بازیگر سرشناس به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا