Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا
با تأثر فراوان، جنایت وحشیانه عوامل مزدور استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دانشمند فاخر هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده معزز شهدا و همه داغداران این مصیبت، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوردلانی که از پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی و تأثیر جدی آن در مقاومت اسلامی منطقه و جهان به ستوه آمده‌اند و در خیال خام خود سعی بر آن دارند تا با به شهادت رساندن سرداران و دانشمندان این مرزوبوم، سنگی جلوی راه پیشرفت انقلاب اسلامی بیندازند، غافل از اینکه شهادت ملت ما را بیدارتر می‌کند و از این خون پر برکت، ده‌ها دانشمند هسته‌ای و موشکی خواهد جوشید.
از همه مسوولان امر، سرعت و شدت در مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت را خواستاریم و از درگاه خدای متعال علو درجات این شهید عزیز و حشر با اصحاب سید الشهدا (ع) را مسالت می‌کنیم.
تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.
در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها شهدای ترور استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدای ترور استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی شهدای ترور استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان مجذوبی و حج ت الاسلام ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان همدان ضمن عیادت از کودکان بستری در این بیمارستان و آرزوی سلامتی برای آنها، آغاز سال جدید را به کودکان و خانواده‌های آنها تبریک گفتند.

کد خبر 6063555

دیگر خبرها

  • انتقاد تند یک امام جمعه از داوری زنان در مسابقات فوتبال /کنایه به اعراب منطقه از تریبون نماز جمعه
  • انتقاد امام جمعه خرم آباد از سکوت در برابر جنایات اسرائیل
  • دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با رئیس مرکز اسلامی تایلند
  • فرصت‌های تحقق شعار سال فراهم شود
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  • پروفایل، عکس نوشته، پوستر و استوری شهادت حضرت علی (ع) + متن تسلیت
  • حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ چند تن در یک مرکز شهید شدند + فیلم