Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات جهانی پارااسکی به دلیل پاندمی کرونا به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، از تغییر زمان برگزاری رقابت‌های جهانی پارااسکی به میزبانی نروژ خبر داد.

مسابقات قهرمانی پارااسکی جهان پیش از این قرار بود هفت تا بیست فوریه ٢٠٢١ (١٩ بهمن تا دوم اسفند سال جاری) در لیلهامر نروژ برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس مسابقات با شروع بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن در ماه مارس ( اسفند ماه ۱۴۰۰) فقط یک ماه فاصله کوتاه خواهد داشت.

قبل از تصمیم به تعویق انداختن این رقابت‌ها، جلساتی بین انجمن اسکی نروژ، ورزش‌های جهانی پارا زمستانی و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نروژ برگزار شد.

کریستین هولتز، مدیرعامل ورزش‌های جهانی زمستانی معلولین در این‌باره گفت: ما منتظر مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی لیلهامر در سال آینده بودیم و این تصمیم خبری نبود که ما بخواهیم با جامعه ورزش خود به اشتراک بگذاریم. اما از تصمیم به تعویق افتادن مسابقات حمایت می‌کنیم چرا که همیشه سلامتی ورزشکاران و همه مسوولان برگزاری مسابقات در اولویت قرار دارد.
هولتز در پایان خاطرنشان کرد: همه مسوولان برگزاری مسابقات جهانی ورزش‌های پارا زمستانی‌ کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند و ما به همکاری با آن‌ها ادامه می‌دهیم تا مهم‌ترین رویداد خود را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: لشگری: برای دفاع از عنوان قهرمانی به توکیو می‌رویم/ فعلاً شرایط برگزاری لیگ فراهم‌ نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین پارااسکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پارااسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام آزاد هاکی روی یخ؛ نماینده ایران فردا به مصاف تیم عمان می‌رود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، جام آزاد هاکی روی یخ از ۲۶ فروردین تا دوم اردیبهشت در عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری است. ۱۰ تیم از کشور‌های مختلف از جمله ایران در این رویداد شرکت کرده اند. تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات عبارتند از: Galkan (ترکمنستان) Ice Box Iran Mall (ایران) تیم ملی عمان (عمان) BIHC (بحرین) Feniks (ازبکستان) Volat (بلاروس) Akmola (قزاقستان) Dordoi (قرقیزستان) ADIHIC (روسیه) و ترکیه (ترکیه) ‎ تیم‌ها در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند و بازی‌ها در مجموعه ورزش‌های زمستانی عشق آباد برگزار می‌شود.   گفتنی است؛ نماینده کشورمان، آیس باکس ایرانمال فردا در نخستین بازی با تیم ملی عمان روبرو می شود.

دیگر خبرها

  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش
  • جام آزاد هاکی روی یخ؛ نماینده ایران فردا به مصاف تیم عمان می‌رود
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • رقابت ۲۵ هزار دانش آموز بویراحمدی در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند
  • در انتظار تصمیم وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون ترای اتلون
  • وزیر ورزش، پیگیر برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا
  • برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج