Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:31:48 GMT

پرچمدارهای هواوی با لنز مایع عرضه می شوند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۲۳۲۵

پرچمدارهای هواوی با لنز مایع عرضه می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، شرکت چینی هواوی تصمیم دارد از سال آینده میلادی فناوری لنزهای مایع را در گجت های پرچمدار خود استفاده کند.

گزارشی جدید حاکی از آن است که هواوی در مراحل پایانی تست لنزهای مایع است. این نوع لنز روی ثبات تصویر و مدت زمان فوکوس تاکید می کند و بنابراین تجربه بصری جالب و بهبود یافته ای برای کاربران فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش مذکور  مدت زمان فوکوس به چند میلیونم ثانیه کاهش می یابد تا با چشم انسان رقابت کند. 

پیش بینی می شود فناوری لنز مایع نخست در دوربین تله فوتو به کار گرفته شود تا به جای حرکت دادن لنزها از طریق ولتاژ متغیر، شکل مایع را تغییر دهد و در نتیجه فوکوس نور را دگرگون می کند. علاوه بر آن لنز مایع در مقایسه با لنزهای استاندارد دوام بالاتری دارد و در مقابل شوک عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

طبق همین گزارش، احتمالا لنز جدید هواوی باحسگر IMX782 سونی جفت شود تا کیفیت بصری بالاتری ارائه کند. البته این حسگر هنوز از سوی شرکت سونی معرفی نشده است.

 هواوی در آوریل ۲۰۲۰ میلادی  حق امتیاز اختراع لنز مایع برای ماژول دوربین هوشمند را ثبت کرد.  ماژول لنز مایع شامل یک موتور متحرک، نگهدارنده دوربین و یک سخت افزار الکترونیکی است تا لنز مایع را حرکت دهد.

کد خبر 5082413 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواوی موبایل دوربین شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری هوش مصنوعی گوگل ایالات متحده امریکا فناوری فضایی واکسن کرونا تولید دانش بنیان اینترنت پرسرعت تحقیقات علمی ویروس کرونا روسیه سلول بنیادی لنز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه یک گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور فراتر از برنامه ۱۴۰۴
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد