Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس مجمع عمومی فدراسیون فوتبال امروز برگزار شد که اساسنامه با تایید ۷۰ عضو به تصویب رسی

کاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد ارزیابی‌اش از مجمع فدراسیون که امروز برگزار شد اظهار داشت: باید به دست‌اندرکاران خسته نباشید بگویم. ما شرایط را طوری فراهم کردیم که این مجمع برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایطی که مجمع و فدراسیون ایجاد کردند تعداد شرکت‌کنندگان اضافه خواهد شد. براین اساس ما شاهد حضور تعداد بیشتری از مربیان، داوران و بازیکنان خواهیم بود. در این مجمع نظرات و پیشنهادات مختلفی هم مطرح شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاظم طالقانی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مجمع فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)