Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@14:46:36 GMT

کدام سهامداران بورس بیشترین سود را کسب کردند؟

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۲۴۰۱

کدام سهامداران بورس بیشترین سود را کسب کردند؟

خبرگزاری تسنیم: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۹۷ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۸ میلیارد و ۲۳۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۶ هزار و ۶۳۳ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۸۳۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران تایر، قند اصفهان و بهنوش ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های رادیاتور ایران، پارس خودرو و کربن ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ورقه به‌ارزش ۶ هزار و ۵۱ میلیارد تومان در ۷۹۱ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۷۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۳۲۲ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، دامداری تلیسه نمونه و کشت و صنعت دشت خرمدره بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، شهرسای و خانه سازی باغمیشه و فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بورس سهامداران بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیئت مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیئت مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران