Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مردم انقلابی قم در محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای در میدان روح‌الله تجمع کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، طلاب و اساتید حوزه و مردم انقلابی قم در اعتراض به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و مطالبه انتقام سریع، مقابل بیت امام خمینی(ره) تجمع کردند و حجت‌الاسلام احمد پناهیان در این مراسم سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تجمع که به‌صورت خودجوش برگزار شد، حاضران با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" ،"مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر سازش‌کار" ، "گوش‌به‌فرمان تو خامنه‌ای ما همه سرباز توایم خامنه‌ای"، "هیهات منا الذله"  و " الله‌اکبر"  خواستار انتقام سخت از عاملان این جنایت هولناک شدند.

به گزارش تسنیم، محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع عصر جمعه توسط یک تیم ترور در دماوند(حومه تهران)ترور شد و به شهادت رسید.

پیام تسلیت نهاد‌های فرهنگی و مذهبی درپی شهادت شهید فخری زادههراس از رشد و توسعه صنعت دفاعی در ترور شهید فخری زاده بروز یافتواکنش مجازی مردم به ترور شهید فخری زاده+عکس و فیلم

فخری زاده پروژه‌های مختلف و مهمی را مدیریت می‌کرد و پیش از این بارهاتوسط رژیم صهیونیستی تهدید شده بود، از مهمترین پروژه‌هایی که توسط این شهید و تیمش به نتیجه رسید،پروژه تولید اولین کیت ایرانی تشخیص کرونابودکه سازمان تحت امرش با نظارت مستقیم این شهید عزیز سرانجام بعد از تلاشهای فراوان در ابتدای سال جاری موفق به تولید این کیت شدند.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید فخری زاده ترور شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، منتخب مردم قم در مدرسه علمیه خواهران شهید غفاری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد و با زدن سفارت ایران زمینه را برای انتقام سخت فراهم کرد.

وی افزود: حمله به سفارتخانه یک کشور حمله به خاک آن کشور تلقی می‌شود به همین دلیل ایران از این حق برخوردار شد که به خاک اسرائیل حمله کند.

روانبخش گفت: ایران با برنامه‌ای بسیار حساب شده و با اطلاع دادن به همه کشور‌های همسایه و اروپایی و امریکایی حتی زمان پاسخ را هم مشخص کرد.

نماینده مردم قم افزود: ایران به رغم تقاضای امریکا و اسرائیل و کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای انتقام سختی گرفت که در نوع خود تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی بیان داشت: موشک‌های ایرانی از لایه‌های مختلف عبور کرد و به هدف اصابت کرد.

روانبخش گفت: همه دنیا فهمیدند ایران می‌تواند رژیم اشغالگر را از روی زمین محو کند شعار ۲۵ سال نابودی اسرائیل یک شعار نیست بلکه واقعیت دارد.

 

دیگر خبرها

  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!