Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، طبق جزئیات پیش نویس لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، رقم وام ازدواج همان ۵۰ میلیون تومان امسال در نظر گرفته شده و دولت قصدی برای افزایش آن ندارد. وام ازدواج جوانان در بودجه سال ۹۹ به همت نمایندگان مجلس به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت و تبدیل به قانون شد.

 

سجاد مهدی زاده مدیرکل اقتصادی بانک مرکزی اخیر در مورد تعداد وام ازدواج پرداخت شده از سوی بانک‌ها گفته است: تا پایان مهر امسال، ۵۰۲ هزار و ۴۰۰ فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۲۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، در حالی دولت قصد ثابت نگه داشتن وام ازدواج جوانان را دارد که تورم نقطه‌ای آبان ماه برای گروه کالاهای غیر خوراکی و خدمات با به ٤١.٨ درصد افزایش یافته است. افزایش چند برابری قیمت کالا و خدمات به ویژه لوازم خانگی در دو سال اخیر قدرت خرید خانوارها به خصوص زوج‌های جوان را به شدت کاهش داده است و این مسئله مغایرت با قوانین بالادستی نسبت به افزایش ازدواج جوانان و تشویق به فرزندآوری و مباحث پیرامونی دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت