Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی با اشاره به اینکه طرح کنترل اجتماعی در لرستان به خوبی در حال اجراست، گفت: همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به خوبی نمایان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی» امروز(8 آذر) در در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده را به ملت ایران و خصوصاً مردم لرستان، اظهارداشت:  ابداع و تولید کیت های تشخیص بیماری کرونا از جمله فعالیت های شید فخری و همکارانش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان  و جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، افزود: در حالی که کشورهای دیگر علی رغم درخواست مکرر از ارائه کیت مذکور  به ایران  امتناع کرده بودند، با تلاش این شهید بزرگوار و همکاران وی توانستیم به مرحله تولید داخلی و صادرات این محصول برسیم.

 

وی با بیان اینکه راه شهدا ادامه داد، خاطرنشان کرد: امیدوارم راه این شهید بزرگوار توسط دیگران ادامه پیدا کند و روح بلندش با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور شود. 

 

ثمینی در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا از عموم مردم بابت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و منع ترددها  تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه همکاری مردم در رعایت پروتکل های  بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به خوبی نمایان است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ابراز کرد: به حمد الله  طرح جامع کنترل اجتماعی در لرستان  بخوبی در حال انجام است.

 

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا  با اشاره به لزوم استمرار رعایت و همکاری مردم گفت: مردم در ایام باقیمانده همچنان رعایت کرده و همان شرایط را حفظ کنند و خیلی امیدوار هستیم که هفته آینده خبرهای بهتری داشته باشیم. 

 

ثمینی افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مردم در مراجعه به دستگاه‌های دولتی از کارت ملی و شناسه ملی استفاده کنند در غیر اینصورت از ورود آنان به دستگاه‌های دولتی و ارائه خدمات ممانعت به عمل خواهد آمد.  

 

وی تصریح کرد: در آینده با گسترش خدمات الکترونیکی دولت در مراکز تجمع مانند پاساژها و اماکن پر ازدحام نیز با تهیه زیرساخت‌های لازم این طرح اجرایی خواهد شد و با این روش مشخص خواهد شد که فرد مورد نظر به بیماری مبتلا هست یا خیر ؟ و از ورود آنها جلوگیری بعمل خواهد آمد. 

 

ثمینی خاطر نشان کرد: این طرح همچنین در مراکز پر تردد مانند فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار و حمل و نقل عمومی شهری و برون شهری نیز انجام خواهد پذیرفت. 

 

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به تغییر رفتاری مردم اشاره کرد و گفت:خصوصا در هفته اخیر این موضوع به خوبی نشان داده شده است به طوری که تردد ها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد به شدت کاهش یافته  و همچنین عدم ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی خوشبختانه کنترل شده و کاهش یافته است و این عوامل در مجموع باعث خواهد شد که آمار مبتلایان به کرونا با شدت بیشتری کاهش  یافته و وضعیت استان لرستان از نظر بیماری بهتر شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعمال محدودیت کرونایی پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا رعایت پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرامرز مرجانی فرماندار فومن در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با جذب ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ متر از کانال‌های آبرسانی روستا‌های کیابان و گل افزان مرمت و بازسازی می‌شود.

امام جمعه فومن هم در این جلسه با تاکید برتکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی گفت: بنا بر فرمایش امام راحل، مردم صاحبان اصلی این انقلاب و ولی نعمت ما هستند پس مسئولان ضمن رعایت احترام مردم، باید برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی رعایت قوانین اسلامی به ویژه حجاب را بسیار با اهمیت دانست و افزود: دین مبین اسلام برای زنان ارزش بالایی قائل است و همه باید طبق قانون و موازین شرعی در جامعه رفتار و عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار