Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سردار هوشنگ حسینی روز شنبه در گفت و گویی خبری اظهارداشت: طرح محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه در استان با حضور هدفمند پلیس برای دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده مسوولانه، متعهدانه و با حداکثر توان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح به طور متوسط روزانه ۳۰۰ پلیس در ابعاد انتظامی و ترافیکی ایفای نقش می‌کنند، گفت: اقشار اجتماعی در اجرای هدفمند طرح محدودیت‌های کرونایی همکاری و مشارکت شایسته‌ای داشته که این همکاری و مشارکت ارزشمند و ضامن امنیت و سلامت جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر لزوم توجه اقشار اجتماعی بویژه اصناف و رانندگان به توصیه‌ها، هشدارها و آموزش‌ها با محوریت پیشگیری، کنترل و کاهش بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد تا تهدیدی متوجه سلامت جامعه نباشد.

وی در زمینه نتایج اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در هفته اول اجرای این طرح بیان کرد: پلمب ۲۸۲ واحد صنفی متخلف، تذکر لسانی به ۱۲ هزار و ۸۲۹ متصدی واحد صنفی، تنظیم ۶۶۸ مورد صورتجلسه و ۱۵ هزار و ۱۷۲ مورد بازدید از اصناف از جمله اقدامات پلیس در طرح محدودیت‌های کرونایی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهارامیدواری کرد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ملزم دانستن خود به کاربردی کردن تدابیر و تمهیدات ایام کرونایی، سلامت به بطن جامعه تزریق و شاهد شور و نشاط اجتماعی بیش از پیش باشیم.

برچسب‌ها حوادث رانندگی پلیس راهور ناجا اردبیل جریمه کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی پلیس راهور ناجا اردبیل جریمه کرونا بهداشت و سلامت حوادث رانندگی پلیس راهور ناجا اردبیل جریمه کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور طرح محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در ایام اجرای طرح نظارتی پایان سال و نوروز، با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علی رحیمی آذر ظهر امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای طرح نظارتی ایام پایان سال، ماه رمضان و نوروز، از ۱۵ اسفند ماه تا کنون ۱۵۹ تیم گشت و بازرسی، هزار و ۱۳۰ بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز عمده پوشاک، مواد غذایی و دیگر صنوف را انجام داده‌اند.

وی افزود: در اجرای این طرح با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد و تذکرات لازم داده شد و همچنین برای ۸۳ واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: طرح نظارت بر بازار تا ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد و بازرسان و همکاران تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاه‌های متولی موضوع نظارت بر بازار را رصد می‌کنند.

کد خبر 739440

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • توقیف ۱۶۸ خودروری متخلف در کردستان
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!
  • برخورد با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد