Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم جمعی از طلاب و استادان حوزه علمیه قم به همراه برخی از مردم مومن و انقلابی این استان روز شنبه در اعتراض به ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در این تجمع که در مقابل بیت تاریخی امام راحل در میدان روح الله قم برگزار شد شرکت کنندگان با آتش زدن و لگدمال کردن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی اوج انزجار خود را از این اقدام تروریستی ابراز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تجمع کنندگان با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن خیانت ها و خباثت های استکبار جهانی و ایادی پلید و سازش کار آن را محکوم کردند.

 شرکت کنندگان با شعارهای «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» و «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل» و «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، بر تداوم جهاد و مبارزه با جبهه استکبار جهانی تاکید نمودند.

حجت الاسلام احمد پناهیان نیز طی سخنانی در میان تجمع کنندگان، آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسبب ترور شهید فخری زاده عنوان کرد و افزود: برای انتقام خون به ناحق ریخته این ابر مَرد علمی، جهادی و حماسی که تمام عمر خود را وقف خدمت به جامعه اسلامی کرد مهیا هستیم‌.

وی با اشاره به دستاوردها و تلاش های فخری زاده برای کشف اقدام های پنهانی رژیم صهیونیستی، حفظ عظمت و مجاهدت های علمی این شهید بزرگوار را ضروری دانست و گفت: فخری زاده به اذعان دشمنان ابرمَرد علمی کشور به شمار می آید و راه او بن بست ندارد.

وی گفت: جوانان غیور کشور ادامه دهنده راه شهیدان هسته ای هستند و در این راه ثابت قدم هستند.

پناهیان با بیان اینکه واکسن کرونا با پیگیری های شهید فخری راده به مرحله آزمایش انسانی رسیده است یادآور شد: نخستین کیت های آزمایش کرونا نیز توسط همین ابر مَرد پیگیری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی تجمع تجمع اعتراضی شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف که همان ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی می باشد، خوشبختانه اعضای شعب ۱۹، ۲۰ و ۳۷ مجتمع شماره ۳ شورای حل اختلاف اهواز توانستند با اقدامی جهادی و در یک روز کاری ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال را با صلح و سازش مختومه کنند و این اقدام نشانگر اثرگذاری فراوان شورای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی مردم است.

او می‌گوید: هر چه شورای حل اختلاف تقویت و مورد حمایت قرار بگیرد، آسیب های اجتماعی کاهش چشمگیر خواهد داشت و بر امنیت، آرامش و آسایش پایدار جامعه افزوده می شود.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های اعضای شوراهای حل اختلاف استان در کاهش تنش و دعاوی مردم، بر اهمیت دادن به گسترش صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها و تلاش مضاعف، پرونده های ارجاعی به شورای حل اختلاف را به صلح و سازش هدایت کنیم و در سال ۱۴۰۳ پرونده های مختومه با صلح و سازش را گسترش و افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز