Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@12:23:26 GMT

حجت اشرف‌زاده برای شهدای هسته‌ای خواند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۲۷۲۹

حجت اشرف‌زاده برای شهدای هسته‌ای خواند

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در دهمین سالگرد شهادت مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای کشور، نماهنگ «مشق خون» را با خوانندگی حجت اشرف‌زاده منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، در دهمین سالگرد شهادت مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای کشور، نماهنگ «مشق خون» با خوانندگی حجت اشرف‌زاده دسترس مخاطبان قرار گرفت.

این اثر با خوانندگی حجت اشرف‌زاده، ترانه‌سرایی میلاد عرفان‌پور و جواد اسلامی، آهنگسازی احمد علی راغب و تنظیم محمدرضا عقیلی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کنندگی این اثر نیز برعهده دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بوده است.

شهید مجید شهریاری دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته‌ای، ۸ آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی ترور و به شهادت رسید. شهید شهریاری از شاگردان شهید محسن فخری‌زاده پدر صنعت هسته‌ای کشور و معاون وزیر دفاع بود که روز گذشته در عملیات تروریستی به شهادت رسید.

کد خبر 458159

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حجت اشرف زاده مشق خون شهداي هسته اي انرژی هسته ای محسن فخری زاده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حجت اشرف زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر» و «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه
  • دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدای عملیات نصر یک در تکاب
  • واکنش خانواده شهدای هسته‌ای به حملات موشکی سپاه
  • نصب ۲ نماد «شهدای هسته‌ای» و «شهدای کردآباد» در منطقه ۴ اصفهان
  • نصب ۲ نماد «شهدای هسته‌ای» و «کردآباد» در منطقه ۴ اصفهان
  • واکنش همسر شهید دانشمند هسته‌ای به سیلی ایران به اسرائیل
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • واکنش همسر دانشمند هسته‌ای شهید به حملات تنبیهی سپاه
  • استقبال همسر دانشمند هسته‌ای شهید به حملات تنبیهی سپاه
  • تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل