Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه ائمه جماعات ادارات چهارمحال و بختیاری در پی شهادت دانشمند هسته‌ای کشور به شرح زیر است:

«شهادت مظلومانه دانشمند بزرگ هسته‌ای کشور قلوب همه دوستداران و عاشقان این مرز و بوم را جریحه دار کرد.

جامعه ائمه جماعت ادارات، ضمن محکوم کردن این اقدام فجیع و ددمنشانه، این ضایعه بزرگ را به محضر امام عصر، مقام معظم رهبری، هموطنان گرامی، خانواده محترم و شاگردان این دانشمند عزیز و فخر ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام محصول تفکر و تلاش‌هایی است که چند سال گذشته در قالب مذاکره به ثمر نشسته است و ادامه این راه نتیجه‌ای جز این نخواهد داشت، از همین رو با تأکید بر اصلاح روند دولت در تعامل با دشمنان قسم خورده نظام، پاسخ قاطع و انتقام سخت را از مسئولان انتظار داریم.»

کد خبر 5082613

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهرکرد محسن فخری زاده شهید ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا محسن فخری زاده کرمانشاه بارش برف آمار کرونا کمک مومنانه گرگان بوشهر بارش باران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ محیط زیست مهمترین زیر ساخت توسعه و جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مرادی درنخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران گفت: یکی از موارد مغفول در کشور دانش بومی محیط زیست بود که با طراحی نخستین همایش دانش بومی کشور در چهارمحال و بختیاری اندیشمندان، تلاشگران و پژوهشگران به بحث و تبادل نظر پرداختند.
وی افزود: در موضوع دانش بومی محیط زیست کار اندکی صورت گرفته و این همایش فرصتی است تا با گردهمایی پژوهشگران حوزه جامعه شناسی، مردم شناسی و عامه دانش بومی مکتوب و در طرح‌های توسعه‌ای استفاده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط زیست است
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • تبیین حساب ۱۰۰ امام با حضور ائمه جماعات شهر بجنورد در بنیاد مسکن
  • حفظ محیط زیست مهمترین زیر ساخت توسعه و جهش تولید
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری