Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@19:31:55 GMT

نساجی - پرسپولیس به تعویق می‌افتد؟

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۲۷۶۴

نساجی - پرسپولیس به تعویق می‌افتد؟

پرسپولیس روز 29 آذر در فینال لیگ قهرمانان به مصاف نماینده شرق آسیا می رود. همین مساله احتمالا منجر به تعویق دیدار نساجی و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر می شود.

به گزارش مشرق، بازی های هفته چهارم لیگ در روزهای دوشنبه 10 آذر و سه شنبه 11 آذر برگزار می شود. برنامه بازی های هفته پنجم هنوز اعلام نشده اما سازمان لیگ قصد دارد بازی ها را در روزهای شنبه 15 آذر و یکشنبه 16 آذر برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که پرسپولیس احتمالا باید قبل از برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا دو هفته در قطر قرنطینه باشد. در این صورت پرسپولیس نمی تواند در یکی از روزهای پانزدهم یا شانزدهم آذر به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

۲ بازیکن پرسپولیس برای فینال بخشیده نشدند

گویا تصمیم بر این است که روز جمعه 14 آذر تک بازی نساجی پرسپولیس برگزار شود. با توجه به اینکه نساجی روز سه شنبه در هفته چهارم لیگ به مصف نفت مسجد سلیمان می رود، فعلا مسئولان تیم با برگزاری بازی در روز چهاردهم آذر موافقت نکرده اند. در سوی دیگر پرسپولیس درخواست تعویق بازی را ارائه داده است. با توجه به محرومیت چند مهره اصلی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، سرخ ها نمی خواهند روی مصدومیت بازیکنان شان ریسک کنند.

با این تفاسیر به احتمال زیاد دیدار تیم های نساجی و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به زمان دیگری موکول می شود و دیدار پرسپولیس - شهر خودرو در هفته چهارم آخرین بازی سرخ ها در لیگ برتر پیش از فینال آسیا خواهد بود.

منبع: طرفداری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده پرسپولیس نساجی مازندران لیگ برتر فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رضا اردیخانی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی چند روز گذشته و وقوع سیل شدید و بی‌سابقه در امارات، برخی پرواز‌های کشور‌های مختلف به دبی لغو شد.

وی افزود: مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا نیز براساس برنامه ریزی قرار بود از فردا تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود و باتوجه به مشکلات فرودگاهی در امارات این مسابقات به تاریخ دیگری موکول شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق