Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبریان گفت: طی آذر ماه امسال با مشارکت سازمان جهاد کشاوری استان، صدور پروانه حد مجاز آلاینده ها محصولات کشاورزی در لرستان تحقق صد درصدی داشته است.

« مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  10 پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی استان در هفته اول آذر ماه سال جاری صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل استاندار لرستان افزود: پروانه کاربرد علامت استاندارد حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی در استان تاکنون تحقق 100 در صدی داشته است.

 

وی بیان کرد: امسال در استان لرستان برای دومین سال متوالی، با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی برای محصولات کشاورزی تولید شده در این استان صادر شده است.

 

قنبریان اذعان داشت: صدور این پروانه ها در راستای کاهش استفاده از سموم و آلاینده های مورد مصرف در تولید محصولات کشاورزی به میزان استاندارد و حد مجاز به منظور افزایش کیفیت و سلامت این محصولات، برای محصولات تولیدی روستایی استان صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی پس از ممیزی و بررسی انواع محصولات و مناطق کشاورزی در سطح استان و با تایید کلینیک گیاه پزشکی و شرکت بازرسی فنی استاندارد، موارد در کمیته علایم اداره کل با حضور اعضای مربوطه مطرح شد .

 

مدیرکل استاندارد استان اظهار کرد: پس از بررسی مستندات از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت جهاد کشاورزی، برای ده محصول شوید، گوجه فرنگی، باقلا سبز، انار، بادام درختی، سیب، انگور، ماش، لوبیا، و نخود، نشان استاندارد تشویقی حد مجاز آلاینده ها در استان لرستان صادر شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: محصولات کشاورزی صدور مجوز استاندارد حد مجاز آلاینده ها محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صدور پروانه ساختمانی در جنوب غربی تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون شهرسازی و معماری شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: صدور پروانه ساختمانی در این منطقه سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن ۳/۵ برابر افزایش یافت.

مجید دست مرد افزود: میزان کل پروانه‌های صادره در سال گذشته در منطقه ۱۹ تهران ۴۸۵ فقره بوده که ۸۲ فقره مربوط به پروانه‌های صادره در محدوده بافت فرسوده نواحی است.

معاون شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: کل مساحت این منطقه ۲ هزار و ۳۴ هکتار است که ۶۶ هکتار آن را بافت فرسوده در بخش‌هایی از محلات ۱۳ گانه در بر می‌گیرد که تا کنون ۱/۵ هکتار از آن نوسازی شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش صدور پروانه ساختمانی در جنوب غربی تهران
  • افزایش ۱۰ درصدی محصولات زراعی در لرستان
  • تحقق ۹۱ درصدی طرح جهش تولید در دیمزار‌های قزوین
  • افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی لرستان
  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی جوجه‌ریزی در استان همدان
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • شناسایی و توقف ۴ مورد تغییر کابری غیر مجاز در اراضی الیگودرز
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه‌ریزی در مازندران