Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی سخنگوی دولت با انتشار رشته توییتی نوشت: شهادت دکتر محسن فخریزاده دانشمند برجسته کشورمان به ملت ایران، جامعه علمی و خانواده ایشان تبریک و فقدان ایشان را تسلیت عرض می‌کنم. قطعا متجاوز تنبیه خواهد شد، اما نه در زمین بازی که او تعریف کند.

دشمنان تروریست باتوجه به فعل و انفعالات یک ماه اخیر چند هدف را دنبال می‌کنند: ۱ _ به هم زدن آرامش روانی جامعه؛ ۲ _ ایجاد سردرگمی در استراتژی ایران؛ ۳_ به هم زدن امنیت منطقه؛ ۴ _ به هم خوردن فضای امنیت جهانی باتوجه به تغییرات احتمالی آتی در سیاست‌های بین‌المللی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حق برای ملت ایران باقی است که براساس استراتژی مشخص معطوف به منافع و عزت ملی پاسخی قاطع که تعیین کننده ابعاد، زمان و مکان آن خواهد بود، بدهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار علی ربیعی سخنگوی دولت ترور شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور فرانسه با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد

به گزارش جام جم آنلاین، امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در ادامه حمایت‌های غرب از نسل‌ کشی فلسطینان در نوار غزه به دست نیروهای رژیم اشغالگر گفت که نمایندگان رژیم صهیونیستی می‌توانند با پرچم این رژیم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور پیدا کنند!

ورزشکاران روسیه به‌دلیل حمله این کشور به اوکراین در فوریه ۲۰۲۴ که تاکنون نیز ادامه یافته است، از حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ با پرچم روسیه ممنوع شده‌اند.

با این حال، مکرون مدعی است که روسیه به اوکراین تجاوز کرده اما چنین مساله‌ای برای رژیم صهیونیستی صدق نمی‌کند و در نتیجه نمایندگان صهیونیستی می‌توانند با پرچم خود در المپیک حضور یابند!

وی بدون کوچک‌ترین اشاره به جنایت‌های فجیع رژیم صهیونیستی در نوار غزه، مدعی شد: نمی‌توان اسراییل را متجاوز نامید زیرا به یک حمله پاسخ می‌دهد!

در پی عملیات بزرگ طوفان الاقصی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، نیروهای این رژیم در اقدامی تلافی‌جویانه و وحشیانه نوار غزه را هدف حمله‌های گسترده همه‌جانبه قرار داده‌اند؛ به طوری که به‌دنبال این تجاوزها تاکنون حدود ۳۴ هزار فلسطینی که عمده آنها زنان و کودکان هستند، در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

بازی‌های المپیک تابستانی امسال از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود. کمیته بین‌المللی المپیک ورزشکاران روسیه از حضور با پرچم این کشور در این رقابت‌ها ممنوع کرده است و آنها تنها قادرند با پرچم بی‌طرف در مسابقات حاضر شوند. مسکو این تصمیم را تبعیض‌آمیز و مغایر با منشور المپیک خوانده است.

دیگر خبرها

  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود
  • پوتین به رئیسی: پاسخ ایران، بهترین روش برای تنبیه متجاوز و جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • پوتین در گفتگو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
  • رییس جمهور فرانسه با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد
  • ماکرون با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد
  • حمایت مردم ایران از تنبیه متجاوز
  • سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه « تنبیه متجاوز » را حمایت کنند
  • تنبیهِ متجاوز
  • تنبیه متجاوز؛ نکات و ابعاد