Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محسن فقیهی رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، توقفگاه و کارواش پارکینگ‌ها ، درباره وضعیت تعمیرگاه های خودرو در محدودیت‌های کرونایی آذرماه اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های دولت در ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی واحد‌های عضو اتحادیه به غیر از تعمیرگاه‌ها از امروز به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت تعمیرگاه‌ها هم از صبح تا ساعت ۱۸ عصر خواهد بود؛ به طوری که تمامی تعمیرگاه‌ها حتی در شرایط اضطراری و حضور مشتری باید واحد خود تا ساعت ۱۸ عصر تعطیل کنند.

رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتوسرویس، توقفگاه و کارواش پارکینگ‌ها، بیان کرد: دولت محدودیت‌های جدید را به نظر می‌رسد بدون انجام تحقیقات کافی اعمال کرده همچنین در این تصمیم گیری‌ها هیچ مشورتی با بخش خصوصی به خصوص اصناف نکرده است.

فقیهی ادامه داد: با این وجود تمام صنوف مختلف محدودیت‌های موجود را جهت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا رعایت خواهند کرد و با واحدی که خلاف این قوانین عمل کند برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برخورد با واحد‌های متخلف و پلمب آن‌ها بر عهده سازمان تعزیرات حکومتی است و اتحادیه جواز این واحد‌ها را باطل می‌کند.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا خودرو تعمیر خودرو ویروس کرونا محدودیت کرونایی در تهران سهام عدالت تعمیرگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریه مدارس غیر دولتی مشخص شد + فیلم

 

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نرخ مصوب شهریه در سامانه مدارس غیردولتی و هیات امنایی گفت: رقم بالاترین شهریه‌ها با احتساب فوق برنامه ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که با ابلاغ آیین نامه جدید مدارس غیردولتی، تکلیف مدارس متخلف که شهریه بالاتر دریافت می‌کنند مشخص شده است.

وی ادامه داد: مدارسی که  بیشتر از شهریه اعلامی دریافت کنند، با توجه به اجازه‌ای که داده شده، شهریه از حساب آن مدرسه برداشت و در اختیار خانواده‌هایی که از آنها شهریه اضافی دریافت شده، قرار می‌گیرد. 

محمود زاده با بیان این که  معلمان مدارس غیردولتی همواره از بالا بودن ساعت کاری، پایین بودن حقوق و دستمزد، تاخیر در پرداخت حقوق و بیمه گلایه‌مند هستند محمودزاده با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری این معلمان و افزایش حقوق آنها خبر داد و اظهار کرد: قرار شده معلمان مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی با ۲۵ ساعت تدریس به صورت تمام وقت در نظر گرفته و بیمه هم می‌شوند. حقوق این دسته از معلمان تقریبا نزدیک "نصف" نسبت به وضعیت موجود افزایش می‌یابد. 

وی افزود: مدارس غیردولتی بین رتبه‌های یک تا پنج متناسب با امکانات، فضا، تجهیرات، نیروی انسانی و کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی دسته‌بندی می‌شوند که خانواده‌ها می‌توانند رتبه‌ها را در سامانه مشاهده کنند؛ البته مدارس در تابلوهای خود نیز رتبه‌شان را نصب خواهند کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • خبر خوب برای معلمان مدارس غیردولتی ؛ ساعت کاری کم با حقوق زیاد
  • شهریه مدارس غیر دولتی مشخص شد + فیلم
  • کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ دغدغه رانندگان شد
  • ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌ها
  • خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم