Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@15:11:31 GMT

کشف ۵۴ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۲۹۱۸

کشف ۵۴ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف ۵۴ دستگاه ماینر قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ریاحی، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اقدامات اطلاعاتی انجام شده مطلع شدند در یک کارخانه تعداد زیادی دستگاه ماینر نصب و در حال استخراج بیت کوئین هستند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم یک گروه از مأموران به کارخانه موردنظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۵۴ دستگاه ماینر قاچاق را حین استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

سرهنگ ریاحی با اشاره به دستگیری یک نفر در ارتباط با این پرونده، اظهار کرد: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال اعلام شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان اقتصادی کشور، مجرمان، سارقان و افرادی که به هر نوع باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

کد خبر 458162

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی کشف قاچاق دستگاه ماینر قاچاق دستگاه های استخراج ارز دیجیتال پرونده تخلف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگاه ماینر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده قاچاق ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش ۳ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

حسین نجف زاده  افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ماینر‌های کشف شده متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا‌های کشف شده جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان ارومیه ماینر‌های کشف شده را در بازرسی از یک باب خانه باغ کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در گچساران کشف و ضبط شد
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه
  • کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند 
  • کشف BMW لوکس و قاچاق در این شهر
  • کشف BMW لوکس و قاچاق در شهرری
  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه