Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار همدان گفت:همکاری مردم و اصناف همدان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های جدید کرونایی رضایت بخش بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در ستاد مدیریت کرونا در استان همدان اظهار داشت: همکاری مردم و کسبه در رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بسیار رضایت بخش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم استان به ویژه فرمانداران، نیروی انتظامی و بازاریان در عملی کردن طرح محدودیت‌های جدید کرونا تصریح کرد: مردم باید تا زمان پایان محدودیت‌ها نسبت به تعهد خود پایبند باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان هنوز از وضعیت قرمز و بحرانی کرونا عبور نکرده است گفت: اگر رعایت مردم به همین روال ادامه یابد بدون شک در روزهای آینده شرایط بهتری ایجاد می‌شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه عملکرد تیم نظارت و بازرسی ستاد استانی کرونا قابل تقدیر است، اظهار داشت: در صوت مشاهده هرگونه تخلف و بی توجهی به محدودیت‌ها در هر نقطه از استان با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود. در بحث سلامت مردم هیچ گونه کوتاهی و مماشات پذیرفته نیست.

آیت‌الله درّی‌نجف‌آبادی: دستورات ستاد کرونا در 38نقطه استان مرکزی با جدیت اجرا می‌شودساعات فعالیت اتوبوس‌های شهری ارومیه در صورت تصویب ستاد کرونا کاهش می‌یابداطلاعیه قرارگاه ستاد کرونا| تشکر از همراهی مردم و تأکید بر استمرار رعایت محدودیت‌ها

وی با بیان اینکه ادارات باید با کمترین میزان نیرو فعالیت داشته باشد و مدیران هم در محل کار حضور یابند، تصریح کرد: میزان حضور کارمندان در شهرهای قرمز نباید بیش از یک سوم باشد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دفاتر ثبت اسناد و املاک و دفاتر ثبت ازدواج فعال هستند، گفت: این اماکن باید نسبت به رعایت کامل پروتکل پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی متعهد باشند.

شاهرخی با بیان اینکه روابط درون خانوادگی و دورهمی‌ها یکی از عوامل مهم افزایش آمار مبتلایان و انتقال ویروس کرونا به دیگران است، افزود: برای رسیدن به شرایط عادی و قطع زنجیره کرونا مردم باید در خانه بمانند و از حضور در هرگونه تجمع و دورهمی پرهیز کنند.

انتهای پیام/743/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار همدان محدودیت ها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میلاد تقوی در گفتگو با سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مقطع کنونی همه امکانات والیبال در اختیار تحقق یک هدف است؛ آن هم رسیدن به المپیک پاریس است، بنابراین آقای پائز، شما به عنوان سرمربی هر چه تصمیم بگیرید برای ما محترم و لازم الاجراست.   رئیس فدراسیون والیبال گفت: هر فردی بخواهد در مسیر رسیدن به المپیک مانعی ایجاد کند فدراسیون از او عبور خواهد کرد.   تقوی افزود: برای من چیزی جز خشنودی مردم ایران مهم نیست، بازی خوب و با غیرت بازیکنان می‌تواند مردم را خوشحال کند.   وی گفت: نتیجه در لیگ ملت‌ها قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم مردم از عملکرد شما راضی باشند، هر چند که عملکرد فدراسیون و تیم ملی از هم جدا نیست­­. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان