Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی ترور محسن فخری‌زاده را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن این پیام به شرح زیر است: «دستان ناپاک رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر دانشمندی فرهیخته و مدیری خدوم را هدف ترور قرار داد تا به زعم خود در حرکت علمی جوانان انقلابی و دانشمندان پرتلاش ایران اسلامی که علی رغم همه دشمنی ها و اعمال تحریم ها هر روز به دستاوردی جدید در عرصه دانش های مختلف دست می یابند اخلال ایجاد کند و عزم ملت رشید ایران را متزلزل سازد، زهی خیال باطل؛ به آنها می گوییم: «این دلیل عجز شماست که متفکران ما را می کشید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تردیدی نیست که راه این شهید والامقام که در عرصه های علمی و مدیریتی منشأ آثار پربرکت بوده و در طول حیات خود شاگردان نخبه بسیاری را پرورش داده ادامه پیدا خواهد و شاگردان و تربیت یافتگان این شهید والامقام با انگیزه ای مضاعف، خلاء وجودی او را پر خواهند کرد ان شاءالله مجلس خبرگان رهبری، ضمن محکوم نمودن این اقدام مذبوحانه و هشدار به رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و عوامل خود فروخته آنان که انتقامی سخت در انتظار آنان است، شهادت این دانشمند انقلابی را محضر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، جامعه علمی به ویژه دانشمندان صنعت هسته ای و دفاعی کشور، مردم شهیدپرور و خانواده محترم شهید دکتر محسن فخری زاده تبریک و تسلیت گفته از دستگاه دیپلماسی و کلیه نیروهای امنیتی و انتظامی می خواهد با پیگیری حقوقی و رصد اطلاعاتی، عناصر پلید این جنایت را شناسایی کرده و به سزای عمل ننگین خود رسانند.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آیت الله جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین به نقل از گردان‌های قسام گزارش داد که نیروهای وابسته به این گردان‌ها موفق شدند یک عملیات دیگر علیه نظامیان صهیونیست در نوار غزه انجام دهند.

بر اساس این گزارش، نیروهای گردان‌های قسام طی یک عملیات محل تجمع عناصر صهیونیست را در جنوب غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

این عملیات نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک چندین خمپاره به سمت محل استقرار متجاوزان اشغالگر صورت گرفت. علاوه بر نوار غزه، نیروهای فلسطینی در کرانه باختری نیز از پای ننشسته و عناصر متجاوز به این منطقه را هدف قرار دادند.

منابع محلی اعلام کردند که عناصر صهیونیست در اطراف اردوگاه بلاطه توسط نیروهای فلسطینی هدف قرار گرفتند.گردان‌های «شهداالاقصی» شاخه نابلس نیز روز گذشته با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در کرانه باختری خبر دادند.

گردان‌های شهداالاقصی در نابلس اعلام کردند که مبارزان این گردان‌ها گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در ایست‌بازرسی «حواره» به رگبار بستند.

علاوه بر این نیروهای این گردان‌ها به شدت با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی که به روستای «برقه» در کرانه باختری یورش بردند درگیر شدند.

کد خبر 6086028

دیگر خبرها

  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • روش‌شناسی رئالیسم انتقادی؛ عناصر، فرایند و گام‌ها
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش قرار گرفت
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود