Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز شنبه در برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» درباره سابقه دوستی و فقدان شهید محسن فخری‌زاده، با تسلیت به مردم و خانواده او، اظهار کرد: باید گفت که او از افراد شایسته، متعهد و خستگی‌ناپذیر بود. آشنایی ما از حدود سه دهه پیش در میان مباحث صنعت و تعلیمات دفاعی شکل گرفت.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در حقیقت در جریان تجارب و درس‌های مربوط به دفاع مقدس که او در تعامل با نیروهای مسلح در صنعت دفاعی ارائه کرد که البته مهمترین آن دستیابی به فناوری‌های نوین و پیشرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی خاطرنشان کرد: البته مردم ما مستحضر هستند که مستکبران علوم و فناوری‌های نوین را انحصاری کردند و اجازه ورود هیچ کشوری را در آن عرصه ندادند و حتی دانشجویان ما را از دانشگاه‌های مرتبط به رشته‌های علوم پیشرفته در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی حذف کردند و این اراده و حضور عاشقانه و خدمت در عرصه فناوری نوین همیشه مورد تهاجم دشمن بود. به‌ویژه رژیم صهیونیستی که به‌عنوان یک رژیم تروریست شهره عام و خاص است و نخست‌وزیرشان از او نام می‌برد و می‌گوید این اسم را به خاطر بسپارید، فقط به خاطر کینه‌ای که از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی داشتند.

وی درباره ویژگی‌های شخصی شهید فخری‌زاده گفت: مهمترین ویژگی این شهید صبوری و ثابت‌قدمی بود و همواره تلاش می‌کرد که کاری را که شروع کرده ادامه دهد و از بابت دیر به نتیجه رسیدن احساس یاس نکند. شهید فخری‌زاده همان نخستین نفرات و عناصری بود که با پدیده کرونا به‌شکل کاملاً جهادی و علمی برخورد کرد و در تعامل با وزارت بهداشت کیت تشخیصی ساخت و در این عرصه گام‌های بزرگی برداشت.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: چند وقت پیش نزد من آمد و می‌خواست برای جوانان دانشمندشان معیشت و رفاه و مسکن تهیه کنند و فوق‌العاده بی‌تابی می‌کرد که بتوانند گامی برای این بچه‌ها بردارد.

اسلامی خاطرنشان کرد: این نکته نشان می‌دهد که وقتی در حوزه فناوری کار می‌کنید در حقیقت کاری انسان‌محور انجام می‌دهید و توجه به مسائل انسانی در حوزه تحقیقات به‌ویژه تحقیقات نوین، فاکتور بسیار مهمی است و نشانه این است که برای ظرفیت و عناصر تعیین‌کننده، اهمیت قائل هستید و این دغدغه بزرگ او بود.

برچسب‌ها دفاع مقدس محمد اسلامی محسن فخری‌زاده رژیم صهیونیستی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس محمد اسلامی محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دفاع مقدس محمد اسلامی محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سروش هاشمی روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: مقارن با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین با بررسی بنای آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی به‌عنوان نمونه مطالعه در استان سمنان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: سخنرانان بین‌المللی این سمینار، پروفسور گرون آرون استاد تمام دانشگاه صنعتی بیلدیز ترکیه، دکتر نیلکون اوگون مدیرعامل شرکت مشاور مرمت کشور ترکیه از سخنرانان بین‌المللی این سمینار هستند.

سروش هاشمی گفت: دکتر فاطمه داوری مدیرکل حفظ و احیای بناها بافتها و محوطه‌های تاریخی، دکتر مهرداد حجازی استاد تمام دانشگاه اصفهان، دکتر محمود هاشمی دانشیار دانشگاه اصفهان، دکتر علی بیت اللهی عضو هیئت‌علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مهندس سیمین فرهنگی مهندسین مشاور طرح و ساخت طراد، سخنرانان ملی سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین هستند.

او افزود: این سمینار روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۴ در سالن همایش پارک علم و فناوری سمنان واقع در میدان استاندارد، بلوار جوان، پارک علم و فناوری سمنان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین با همکاری معاونت میراث فرهنگی و اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898514

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود