Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت شهادت دانشمند فرهیخته، دکتر فخری زاده به عموم هموطنان و بویژه هم استانی‌ها اظهار کرد: وضعیت استان قم در موضوع کرونا چه از نظر میزان بستری‌ها و چه از نظر فوتی‌های کرونایی در شیب نزولی است و از این رو باید از مردم فهیم استان، اصناف، کسبه، کارمندان و دیگر فعالان بخش‌های اجرایی و عمومی به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پایبندی به محدودیت‌ها تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های مصوب در هفته‌های گذشته، همچنان ادامه خواهد داشت افزود: این محدودیت‌های تا تغییر وضعیت استان از وضعیت فعلی قرمز به وضعیت بهتر تداوم دارد.

استاندار قم با ابراز امیدواری نسبت به رسیدن استان به وضعیت بهتر در زمینه شیوع کرونا بیان کرد: به هر حال در هفته‌های اخیر و در استان با شیب نزولی مواجه بوده ایم و این امیدواری وجود دارد که با رعایت شیوه نامه‌ها توسط هم استانی‌های عزیز، به وضعیت بهتری برسیم.

سرمست سپس به نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: در این نشست گزارش‌هایی از استان‌های مختلف ارائه و بر تداوم محدودیت‌های تأکید شد، ضمن آن که این گزارش‌ها نشان می‌داد وضعیت کرونا در اکثر استان‌ها تحت کنترل است.

وی اضافه کرد: یکی از مصوبات نشست امروز این بود که مردم و ارباب رجوع برای استفاده از خدمات سازمان‌های دولتی و عمومی باید کارت ملی یا کارت شناسایی معتبری که دارای شماره ملی باشد به همراه داشته باشند.

استاندار قم ادامه داد: البته این نشست مصوبات دیگری هم داشت که ابلاغ خواهد شد.

سرمست همچنین درباره تعطیلی ادارات در استان گفت: دستگاه‌های اجرایی و ادارات به دو بخش ضروری و غیرضروری تقسیم شده اند و همان محدودیت‌های مصوب گذشته در آن‌ها ادامه می‌یابد، ضمن آن که بالاترین مقام هر دستگاه این اختیار را دارد که نیروی انسانی آن نهاد را به شرط آن که هیچ گونه اختلالی در خدمات رسانی به مردم پیش نیاید، به حداقل برساند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم استاندار قم مبارزه با کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت ها محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، صبح پنجشنبه با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گرمسار در قالب سفر دولت سیزدهم به استان سمنان دو باب خانه بهداشت افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار درباره جزئیات این طرح بیان کرد: این خانه‌های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6081801

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد