Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@08:05:16 GMT

قیمت مرغ سقوط آزاد می‌کند!؟

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۰۷۷

قیمت مرغ سقوط آزاد می‌کند!؟

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علیصفر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته جاری سقوط می‌کند.

وی افزود: با توجه به تدابیری که در وزارت جهاد کشاورزی اندیشیده شده منتظر سقوط آزاد قیمت مرغ از روز شنبه باشید.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: دیروز ۱۴۳ ماشین مرغ وارد میدان بهمن شد که نتایج آن از شنبه مشخص می‌شود و نتایج آن از روز‌های آینده مشخص می‌شود و به قیمت مصوب ۲۰۴۰۰ تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت مرغ زنده بر اساس بررسی‌های سازمان حمایت ۱۵ هزار تومان تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که تا به دست مصرف کننده برسد همان ۲۰۴۰۰ تومان می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت فعلی مرغ متاثر از شرایط ورانی بازار و افزایش مقطعی تقاضای بازار است؛ البته باید در نظر داشت که قیمت این محصول از قیمت نهاده‌ها و سایر هزینه‌های تولید نیز متاثر و عدم ترخیص به موقع آن‌ها بر روی قیمت تمام شده تاثیر می‌گذارد.

ماکنعلی با اشاره کاهش جوجه ریزی مقطعی جوجه ریزی اظهار داشت: در قضیه افزایش قیمت مرغ یک عده‌ای سوداگری کردند و عده‌ای نیز برای خرید این محصول حجوم بردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده آبسرد رئیس سازمان دامپزشکی کشور قیمت مرغ محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده آبسرد قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل و نظارت ساختمان از راه دور با سامانه ایران‌ساخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، یکی از دغدغه‌های شهروندان و ساکنان غیر تجاری، امکان نظارت، مدیریت و کنترل بخش‌های مختلف ساختمان، به ویژه در مواقع عدم حضور و فاصله‌های دور است. بر همین اساس، متخصصان با استفاده از فناوری‌های مختلف، دست به طراحی‌ سامانه‌هایی زده‌اند که امکان نظارت و مدیریت بخش‌های مختلف را امکان‌پذیر می‌کند.

محمدعلی فراقیان، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان ابزار صنعت موج ساز با اشاره به طراحی و تجاری‌سازی سیستم مدیریت هوشمند ساختمان عنوان کرد: با توجه به نیاز بازار و همچنین بالا بودن قیمت محصولات وارداتی، در مسیر ساخت این سامانه قدم گذاشتیم. این محصول علاوه بر این‌که باعث بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود، از امکان کنترل توسط رایانه و تلفن همراه هوشمند برخوردار بوده و با توجه به طراحی و ساخت دستگاه در داخل کشور، امکان ارائه قابلیت های مختلف و سفارشی، متناسب با در خواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده است.

وی با اشاره به این‌که استفاده از سامانه هوشمند مدیریت ساختمان، باعث کاهش مصرف حامل های انرژی در ساختمان می شود، ادامه داد: تمام قشرهای جامعه به دلیل اینکه این محصول در ساختمان نصب می‌شود، مخاطب این محصول به شمار می‌آیند.

مدیرعامل شرکت ابزار صنعت موج ساز، ارائه خدمات پشتیبانی و هزینه تمام شده پایین‌تر را از دیگر مزایای سامانه هوشمند مدیریت ساختمان این شرکت دانشست و گفت: کیفیت محصول تولیدی، قابلیت سفارشی سازی و قیمت پایین محصول باعث رقابت با نمونه های داخلی و خارجی شده است. این محصول با قیمت یک سوم نمونه خارجی به مشتری عرضه می‌شود.

فراقیان همچنین درباره اشتغال ایجاد شده در شرکت دانش‌بنیان ابزار صنعت موج‌ساز گفت: ۱۱ نفر در شرکت به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و حدود ۱۶ نفر هم به صورت غیر مستقیم با شرکت همکاری دارند

کد خبر 6078577 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز
  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟
  • کنترل و نظارت ساختمان از راه دور با سامانه ایران‌ساخت
  • سقوط آزاد ین ژاپن
  • گرانی کابل برق بر اثر عوامل فنی یا بیرونی
  • سقوط بیت کوین پس از پاسخ ایران به اسرائیل
  • رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است/ تجربه جنگ اوکراین و کاهش ارزش مقطعی روبل و بازگشت به شرایط قبل را نباید فراموش کرد+فیلم
  • نگاهی به روند یوونتوس در فصل ۲۰۲۳/۲۴؛ سقوط آزاد با اعجوبه‌ای به نام ماسیمیلیانو الگری
  • فوت یک نفر بر اثر سقوط در چاه آب
  • گزارش روزانه بورس ۲۵ فروردین/ سقوط آزاد بورس