Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران از ابلاغ تعطیلات یک هفته‌ای دستگاه‌های دولتی تهران خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا عباس پاشا در توضیح ابلاغ تعطیلی یک هفته ای دستگاه های دولتی گفت: با توجه به اعلام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، حداقل حضور کارکنان در شهرهای با وضعیت هشدار قرمز با توجه به میزان فراگیری و شیوع بیماری کرونا در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل است:

"از روز شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ به منظور قطع انتقال شیوع بیماری کرونا، در اجرای بند یک قسمت الف بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷ آبان ۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور (تصویر پیوست) حضور حداقل ممکن کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی مشمول ماده ۵ قانون خدمات کشوری حسب تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی صرفا برای خدمات ضروری الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی افزود: در این راستا و طبق این مصوبه کلیه کارکنان به منظور ارائه خدمات عادی تا تاریخ ۱۴ آذر ۹۹ (مطابق بند یک قسمت ب بخشنامه فوق الذکر از حضور فیزیکی در محل کار معاف می باشند، بدیهی است حضور کارکنان در موارد ضروری بنا به تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی (حداقل حضور ممکن تا سقف ۱۳) می باشد. همچنین صرفا حضور مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی الزامی است.

وی ادامه داد: حضور کارکنان برای ارائه خدمات ضروری بر اساس تشخیص بالاترین مقام اجرایی صورت می پذیرد. مسئولیت حسن انجام امور مذکور به عهده بالاترین مقام دستگاه می باشد.

وی تاکید کرد: در این ایام به منظور تشدید نظارت، بازرسین ویژه ای از طریق نهادهای نظارتی، استانداری و فرمانداری ها جهت رصد شرایط ذکر شده فعال می باشند و در صورت مشاهده عدم اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی مطابق مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعمال قانون (معرفی به هیئت تخلفات اداری) توسط دستگاه مربوطه صورت می گیرد.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگاه های دولتی تهران تعطیلات یک هفته ای بالاترین مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز گفت: درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظر‌هایی داشتیم، ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است.

به گزارش اطلاعات آنلاین، امروز آیین نامه مهم بودجه ۱۴۰۳ یعنی حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد.

بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت: رئیس جمهور با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام کردند همه وزارتخانه‌ها را مکلف کردند که برنامه‌ها خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند.

با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روز‌های پایانی سال در این جلسه هیئت دولت ضوابط حقوق و دستمزد امروز مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات رسان پای کار در تعطیلات نوروزی
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را داشت