Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۲۲۳۶۰ نفر خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام ,دکتر کریمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

اوگفت : متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۵۷۳ نفر می باشد کهاز ۳ مورد فوتی امروز ۱ مورد مربوط به شهرستان دره شهر، ۱ مورد مهران و ۱ مورد آبدانان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام آخرین وجدیدترین آمار مبتلایان به کرونا 8آذر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار تلفات ناشی از تصادفات نوروزی استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل دربانی دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به آخرین آمار تردد‌ها در استان در ایام نوروز اظهار کرد: مجموع تردد‌ها از ابتدای شروع طرح نوروزی تا روز ۷ فروردین، ۳۸ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۲۴۶ مورد است که این آمار نسبت به مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشته است.

میزان تردد وسایل نقلیه در تهران در ایام نوروز

وی در ادامه با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه در تهران بیان کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان تهران ۳ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۶۸۳ مورد است و تاکنون ۴ میلیون ۶۲۶ هزار و ۶۷ خودرو از استان خارج شدند.

رشد ۴۸ درصدی تخلفات ناشی از سرعت

دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ مورد حجم تخلفات ناشی از سرعت است که این تخلفات رشد ۴۸ درصدی را نسبت به سال گذشته را تجربه کرد.

کاهش ۲۳ درصدی تلفات ناشی از تصادفات برون‌شهری

دربانی در ادامه با اشاره به آمار تلفات و مجروحین ناشی از تصادفات رانندگی استان تهران در ایام نوروز افزود: تعداد تلفات ناشی از تصادفات برون‌شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین ۱۰ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش را به خود اختصاص داده است.

کاهش ۴۳ درصدی تلفات ناشی از تصادفات درون‌شهری

وی ادامه داد: مجموع تلفات ناشی از تصادفات درون‌شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین نیز ۲۰ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۱۸ درصدی تعداد مجروحین تصادفات برون‌شهری

دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه گفت: تعداد مجروحین تصادفات رانندگی برون‌شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین ۱۳۲ نفر است که نسبت به مدت مشابه ۱۸ درصد کاهش را تجربه کرده است.

کاهش ۹ درصدی تعداد مجروحین تصادفات درون‌شهری

دربانی اضافه کرد: همچنین تعداد مجروحین تصادفات رانندگی درون‌شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین ۷۶۳ نفر می‌باشد که نسبت به مدت مشابه ۹ درصد کاهش داشته است.

آمار خروج مسافران از تهران در پایانه‌های مسافربری

وی افزود: آمار جابجایی مسافر در پایانه‌های مسافربری ناوگان اتوبوس از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین‌ماه تعداد ۴۴۲ هزار و ۶۴۹ نفر در قالب ۳۶۷۴۱ سفر (اتوبوس، مینی‌بوس و سواری) از مبدا استان تهران به اقصی‌نقاط کشور جابجا شدند.

آمار ورود مسافران به تهران در پایانه‌های مسافربری

دبیر شورای ترافیک استان تهران ادامه داد: تعداد ۲۷۵ هزار و ۱۱۷ نفر مسافر نیز از طریق پایانه‌های مسافربری به استان تهران وارد شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام
  • آمار تلفات ناشی از تصادفات نوروزی استان تهران
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • اسکان مسافران نوروزی در ایلام افزایش یافت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید