Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:11:31 GMT

بارش شدید باران باعث آبگرفتگی منازل در تنگستان شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۱۲۶

بارش شدید باران باعث آبگرفتگی منازل در تنگستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی منصوری ظهر شنبه در حاشیه عملیات تخلیه سیلاب اظهار داشت: مبنی بر بارش‌های شدید در چند ساعت گذشته و آب‌گرفتگی منازل مسکونی در سطح شهرستان تیم‌های تخصصی سیلاب برای تخلیه آب از منازل مسکونی و امداد رسانی به افراد حادثه دیده اعلام شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله چهار تیم چهار نفره از جمعیت هلال احمر شهرستان به مناطق حادثه دیده اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر تنگستان بیان کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان موفق به تخلیه آب از ۱۱ باب منزل مسکونی با استفاده از سه دستگاه موتور پمپ و یک دستگاه لجن کش در مناطق آب گرفتگی شدند.

منصوری افزود: در این منازل ۱۱ خانوار شامل ۴۹ نفر از همشهریان سکونت داشتند که تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر موفق به امدادرسانی به آنها شدند.

وی ادامه داد: بارندگی‌های گسترده شب گذشته و امروز در شهرستان تنگستان موجب آب‌گرفتگی معابر عمومی و خیابان‌ها و واحدهای مسکونی شهر شد.

کد خبر 5082654

منبع: مهر

کلیدواژه: علی منصوری بوشهر تنگستان جمعيت هلال احمر استان بوشهر سیل و آبگرفتگی ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بوشهر بارش باران بسیج جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، از ساعاتی پیش بارش‌های پراکنده در قسمت‌هایی از کاشان و آران‌وبیدگل شدت گرفته است.بارش شدید باران سبب راه افتادن سیلاب در معابر و خیابان‌ها و همچنین طغیان رودخانه‌های فصلی در سطح شهر و روستاهای اطراف شده است. تاکنون ویران شدن چند منزل مسکونی و تخریب جاده‌ها و معابر شهری و روستایی توسط این باراش‌های سیل‌آسا و جاری شدن سیل گزارش‌ شده است.

با توجه به جریان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی منطقه کاشان و آران‌وبیدگل از همشهریان تقاضا می‌شود تا از هرگونه توقف در مسیر رودخانه‌ها و مسیرهای سیلاب‌ها و همچنین حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

کد خبر 846730 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم كاشان آبگرفتگی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر