Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از رانندگان خودرو‌های شخصی خواست، تردد خود را طوری برنامه ریزی کنید که قبل از ساعت ۹ منزل باشید و در صورت ضرورت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

سرهنگ علی همه خانی در گفت‌وگو با میزان گفت: از اول آذر ماه برخی محدودیت‌های تردد کرونایی اجرا شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها عدم تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه این محدودیت‌ها قانون شد و برای همگان لازم الاجرا بود یک طرف و اصرار و پافشاری و بهانه تراشی‌های برخی رانندگان برای تردد بعد از ساعت ۲۱ هم از طرفی دیگر باعث شد تا دوربین‌های کنترل ترافیک پای کار آمده و بدون هیچ اغماض و تردیدی نسبت به جریمه خودرو‌های متخلف اقدام کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بیان داشت: این شرایط و اعمال محدودیت‌های تردد بیشتر و دقیق‌تر در این دو هفته که هفت روز از آنرا سپری می‌کنیم باعث شده برخی افراد در خصوص رفت و آمد در شهر تهران و در برنامه ریزی‌های تردد خود تجدید نظر کنند و ساعات دیگری را برای انجام امورات و کار‌ها اختصاص دهند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مدیریت سفر و تنظیم برنامه‌های روزانه در این شرایط یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که رانندگان می‌بایست به خوبی آنرا انجام داده و کار‌های خود را طوری برنامه ریزی نمایند که بتوانند قبل از ساعت ۲۱ به مقصد رسیده و خودروی خود را متوقف و خاموش نمایند.

بیشتر بخوانید: پول جریمه‌های کرونایی به جیب پلیس نمی‌رود/ پیامک اولیه جریمه به منزله تایید نهایی نیست

سرهنگ همه خانی گفت: دوربین‌های کنترلی ترافیک کار خود را انجام می‌دهند و به راحتی خودرو‌های متخلف را جریمه و در سیستم ثبت می‌کنند و فقط آندسته از رانندگانی که با توجه به شرایط کاری مجوز تردد دارند می‌توانند در این ساعات تردد کنند پس تمام تلاش خود را به کار بندید تا بعد از ساعت اعلامی بمنظور جلوگیری از شیوع و قطع بیماری کرونا با خودروی شخصی در خیابان‌ها تردد نداشته و به مقصد رسیده باشید.

وی افزود: در این دوهفته تردد در بین ساعات ۲۱ تا ۴ صبح را در سطح شهر تهران و با خودروی شخصی را فراموش کرده و از یاد ببرید و چنانچه قصد خارج شدن از منزل را به هر دلیل دارید با وسایل نقلیه عمومی این کار را انجام دهید و با دوربین‌های کنترل ترافیک چانه نزنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور پلیس راهور خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سرعت مجاز در کمربندی پیامبر اعظم (ص) و آیت الله باریک بین قزوین ۷۰ کیلومتر در ساعت است.

وی افزود: سرعت خودرو‌ها با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت با دقت بالای ۹۸ درصد در قالب بستر فیبر نوری کنترل و مدیریت می‌شود.

عرشیان اضافه کرد: دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۲۴ ساعت از شبانه روز فعال است و نسبت به ثبت تصاویر خودرو‌های متخلف اقدام می‌کنند و متخلفان به پلیس راهور معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم قزوین
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • افزایش ترافیک در هسته مرکزی اصفهان
  • ۴۶۹ نفر در تصادفات نوروزی جان باختند | ۵۴۱۲۲ فقره تصادف و ۱۲۵۲۸ | استان‌های پرحادثه فوتی کدامند؟
  • ۴۶۹ کشته نتیجه سفر‌های نوروزی!