Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@09:53:47 GMT

فریب خانم های جوان با وعده ازدواج

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۱۸۴

فریب خانم های جوان با وعده ازدواج

فرمانده انتظامی شهرستان"بافت" گفت: فرد کلاهبرداری که در بستر اینترنت با وعده ازدواج و فریب دختران جوان 400 میلیون ریال دریافت کرده و به دنبال فریب دیگر طعمه های خود بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"محمود بیدشکی"در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی از پلیس فتا استان مازندران مبنی بر این که فردی از طریق شبکه ها و گروه های اجتماعی با دادن وعده ازدواج اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از یک دختر جوان مازندرانی به مبلغ 400میلیون ریال کرده و مشخص شده فرد کلاهبردار اهل شهرستان"بافت"استان کرمان است، موضوع در دستور کار پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه ماموران با انجام تحقیقات بعدی و پی جوئی های پلیسی موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی و وی را با هماهنگی قضایی دستگیر کنند که این پسر جوان در اظهارات خود به کلاهبرداری از 3 خانم در شهرهای مازندران، تهران و کرج با دریافت400 میلیون ریال از یکی از آنها اعتراف و بیان داشت با جلب اعتماد دختران جوان در فضای مجازی تحت عنوان خواستگار و با دادن وعده ازدواج اقدام به دریافت تصاویر و عکس های خصوصی آنان کرده و سپس با تهدید انتشار عکس ها از آنان اخاذی می کرده است.

سرهنگ"بیدشکی"با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی این متهم به مراجع قضایی و بازگشت مبلغ دریافتی به حساب شاکی بیان داشت: پنهان بودن هویت افراد از ویژگی های خاص ارتباط در فضای سایبری است که برخی از همین طریق اقدام به فریب افراد می کنند اما در این میان دور از منطق است که دختران جوان به چنین وعده های فریبنده ای در فضای مجازی اعتماد و ناآگاهانه زمینه اخاذی یا سوء استفاده دیگران از آبرو، احساسات و زندگی خود را فراهم کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج وعده ازدواج فریب فرمانده انتظامی شهرستان بافت وعده ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان

یک خانواده اسرائیلی پس از ۶ ماه متوجه شده است که مقامات این رژیم به جای جنازه فرزندشان، یک عروسک را دفن کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بی‌الملل خبرگزاری تسنیم، خانواده «اویعاد آدری»، یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست دربند حماس که در ماه‌های گذشته در غزه کشته شد در یک افشاگری مهم مدعی شدند مقامات صهیونیست با فریب آنها سر یک عروسک را به اسم جنازه فرزندانشان به منظور خاکسپاری به آنها تحویل داده‌اند.

این خانواده با گذشت پنج ماه از دفن این شهرک نشین صهیونیست، به دلیل سوظن نسبت به اصالت جنازه ادعایی تحویل داده شده به خانواده، خواستار نبش قبر وی شدند و در نهایت متوجه شدند که به جای جنازه تنها سر یک عروسک به آنها تحویل داده شده است.

مقامات صهیونیست پس از این افشاگری مدعی شدند قصد داشته اند تا به نحوی عمل کنند تا ناراحتی این خانواده پس از مرگ فرزندشان تسکین پیدا کند؛ به همین دلیل به خاطر عدم دسترسی به جنازه اویعاد، اقدام به تحویل سر یک عروسک و برگزاری مراسم خاکسپاری برای آن کرده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • چگونگی تصمیم‌گیری مالی در سال‌های اول ازدواج
  • حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»
  • رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • گفت‌وگو با جوان‌ترین قاضی زن/ آقای قاضی خطابم می‌کنند!
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید