Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو با اشاره به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادارات در شهرهای با وضعیت قرمز، اظهار داشت: نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، کاهش کارکنان ادارات به کمترین تعداد است که این موضوع از سوی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، مقرر شد به مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان اختیار داده شود بنا به تشخیص، نیروهای خود را از یک‌سوم نیز کاهش داده و به حداقل ممکن برسانند.

راستگو گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان و ضروری همچنان طبق مصوبه پیشین ستاد استانی، حداکثر با یک‌دوم کارکنان با تشخیص بالاترین مقام مسئول ایفای وظیفه خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در طول محدودیت‌های کرونایی، خدمات خود را متوقف نخواهند کرد، به مردم استان توصیه کرد در صورتی که کار ضروری ندارند، از مراجعه به ادارات خودداری و کارهای اداری خود را به بعد از تعطیلی ادارات موکول کنند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آذربایجان شرقی تشخیص تبریز اجتماعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی علیار راستگو خبرگزاری فارس فارس تبریز آذربایجان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال کارکنان بانک‌ها، مراکز نظامی و امنیتی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی یزدان‌پناه در گفت‌وگویی پیرامون تعطیلی مراکز اداری و دولتی در روزهای پنجشنبه اظهار کرد: تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

وی افزود: اگر بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل شوند، این روز را به لحاظ فعالیت جاری کشور از دست خواهیم داد.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی خاطرنشان کرد: اما تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؛ در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

کد خبر 746514

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌ها را برآورد کنند
  • تغییر ساعت کار ادارات برای کنترل مصرف برق فعلا منتفی است