Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@04:52:29 GMT

مجوز تردد کشاورزان در جاده های برون شهری صادر شود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۱۹۵

مجوز تردد کشاورزان در جاده های برون شهری صادر شود

به گزارش خبرنگار مهر، مختار مهاجر بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهارکرد: فصل کشت را پیش رو داریم و در این میان کشاورزان و باغداران برای خرید نهاده ها و بذر مجبور به ترددهای بین شهری هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان افزود: هم اکنون مراجعات زیادی از سوی کشاورزان صورت گرفته و درخواست دارند تا به این مشکل آنها رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجر بیان کرد: با توجه به ضرورت تامین مایحتاج مردم و عدم توقف چرخه‌های تولید در بخش کشاورزی، فرمانداران باید تمهیدات لازم را در این راستا را انجام داده و ممنوعیتی برای تردد کشاورزان با نشان دادن مدارک وجود نداشته باشد.

کد خبر 5082649

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا گرگان ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بوشهر بارش باران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ وحید واسطه به خبرگزاری صدا و سیما گفت: بارش دو روز گذشته بطور میانگین بیش از ۲۰ میلیمتر در استان ثبت شد.

وی افزود: بیشترین ورودی با یک میلیون و ۷۰۰ متر مکعب به سد شیرین دره بوده و سد‌های بیداواز و بارزو هر یک با  ۷۰۰ مترمکعب بیشترین آبگیری را داشتند.
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان هم با بیان اینکه این بارشها کشاورزان را به سالی پربار امیدوار کرد به آنها توصیه کرد از کودهای سرک و پتاس در مزارع استفاده کنند.

همچنین مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان هم از کشاورزان خواست در صورت مشاده آفت زنگ زرد گندم هر چه سریعتر با آن مبارزه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی سوانح جاده‌ای در استان همدان 
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی
  • نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت شمال‌ غرب/ در سفرهای برون شهری احتیاط کنید
  • مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری
  • روایتی از تأخیر در تخصیص گازوئیل به ناوگان برون شهری بر اساس عملکرد