Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: با تصویب و تایید ستاد مقابله با کرونای استان قزوین تسهیلات کرونا در اختیار مهدهای کودک، مؤسسه‌های قرآنی، فرهنگی و ورزشی قرار خواهد گرفت. - اخبار استانها -

جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، از پرداخت تسهیلات کرونایی به مهدهای کودک، مؤسسه‌های قرآنی، فرهنگی و ورزشی خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه کارگروهی متشکل از اداره کل ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان و مشاور قرآنی استانداری قزوین تشکیل شده که میزان پرداخت تسهیلات به مهدهای کودک و مؤسسه‌های یاد شده را بررسی و تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پرداخت این تسهیلات نیازمند تاییدیه ستاد مقابله با کرونا است، این تایید و تصویب در ستاد صورت گرفته و صاحبان و مدیران مهدهای کودک و موسسات فرهنگی، قرآنی و ورزشی به‌زودی به صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات معرفی خواهند شد.

استاندار قزوین با تاکید بر لزوم حمایت همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی از نیروهای مردمی و جهادی طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا گفت:‌ با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای تامین بسته‌های حمایتی و تغذیه‌ای جهت استفاده نیروهای جهادی طرح محله‌محور شهید سلیمانی یک میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یافت.

جمالی‌پور ادامه داد: در این زمینه به شهرداری قزوین مجوز داده‌ایم که یک میلیارد تومان از اعتبارات پشتیبانی خود را به این کار تخصیص دهد تا ستاد مقابله با کرونا بتواند با آن بخشی از مخارج نیروهای جهادی طرح محله‌محور شهید سلیمانی را تامین کرده و برای آنها مایحتاج ضروری از جمله غذا و دارو تامین کند.

فقط 15 درصد از تسهیلات کرونایی در استان قزوین جذب شده استاعطای تسهیلات به بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا از 24 خرداد آغاز می‌شودجذب 14 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در حوزه گردشگری قزوین / زمان تنفس بازپرداخت‌ وام‌ها یک‌ساله شود

دو سوم کارمندان در آماده ‌باش ستاد کرونا هستند

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان قزوین همچنین با اشاره به تعطیلی بسیاری از ادارات در هفته جاری گفت: با وجود این تعطیلی دو سوم کارمندان و کارکنان دولت در حالت آماده‌ باش قرار دارند تا در صورت فراخوان ستاد مقابله با کرونای استان برای حضور در طرح محله‌محور شهید سلیمانی به‌کار گرفته شده و بتوانند گامی در جهت رفع مشکلات خانواده‌های درگیر با کرونا بردارند.

جمالی‌پور افزود: مقابله با کرونا یک عزم جدی، جمعی و همگانی در سطح استان می‌خواهند و در این زمینه هیچ قصور و تقصیری از سوی هیچ مدیر دستگاهی یا اداره‌ای پذیرفته شده نیست و با کم‌کاری‌ها در این حوزه برخورد جدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین ستاد مقابله با کرونا طرح محله محور شهید تسهیلات کرونا مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیر توسعه سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی گفت: در سال گذشته سه همت تسهیلات از طریق این صندوق به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.

ابراهیمی در جمع مسئولان کشاورزی بخش کشاورزی در بجنورد در هفتم فروردین ماه اظهار کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده به کشاورزان در سال گذشته توسط نظام بانکی ۲۷۳ همت بوده است.

وی افزود: انتظارات از صندوق های کشاورزی فراتر رفته و باید شیوه های سنتی تامین مالی کنار گذاشته شود و باید به دنبال شیوه های نوین باشیم.

ابراهیمی با اشاره به تورم ۴۰ درصدی سال گذشته ادامه داد: میزان تسهیلات اعطایی در سال گذشته نسبت به سال قبل تر از آن کمتر بوده است.

وی بیان کرد: یکی از نقاط قوت حوزه کشاورزی این است که زنجیره ها در صندوق کشاورزی عضو بوده و تمام آن ها سهامدار هستند.

ابراهیمی تاکید کرد: زنجیره های ارزش باید شناسایی شوند و یک تقویم کشاورزی در استان وجود داشته باشد که در چه زمانی چه نیازهایی وجود دارد که باید آن نیازها پوشش داده شود.

وی گفت: باید جست و جو شود که از کدام ابزار مالی در بخش کشاورزی استفاده کنیم تا نفع مالی بیشتری برای کشاورز داشته باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی نیز در این جلسه گفت: بخش کشاورزی یکی از حوزه های مهم اقتصادی کشور است و نقش بسزایی در بخش های تولید، صادرات، اشتغال و تامین امنیت غذایی در کشور دارد.

علیزاده مقدم افزود: مسئله سرمایه گذاری و مشارکت مردمی نقش محوری در تحقق اهداف و عملیاتی شدن و اجرای طرح ها و ایده های توسعه ای در بخش کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی جزو چهار استان کشور است که تمام شهرستان های آن‌ دارای صندوق حمایت توسعه کشاورزی است، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مردم، توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و استقرار زنجیره های تولید ارزش در بخش کشاورزی در استان محقق شود.

علیزاده مقدم گفت: ارزش اقتصادی محصولات کشاورزی در کشور ۷۰ میلیارد دلار است که ارزش اقتصادی محصولات خراسان شمالی به ۴۵ هزار میلیارد تومان می رسد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس 
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار