Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:18:32 GMT

دیدنی ترین شهرهای ترکیه را بشناسید

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۲۱۸

دیدنی ترین شهرهای ترکیه را بشناسید

ترکیه، سرزمینی در شمال غربی ایران که به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در کره زمین دارای طبیعتی بکر است که دیدن از نزدیک، خالی از لطف نیست اما بازدید از این مناطق را به زمان اتمام پاندمی کرونا ویروس، موکل کنید تا سفری ایمن و پر خاطره داشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام الفبای سفر، این مطلب صرفا جهت معرفی زیباترین شهرهای ترکیه و جاذبه های آن است و تورهای نوروزی معرفی شده در خبر فقط درصورت برطرف شدن محدودیت های کرونا و قوانین وزارت بهداشت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس الفبای سفر به شما توصیه می کند که در روزهای کرونا در خانه بمانید و از سفر کردن بپرهیزید.

بدروم

اگر بدنبال یک استراحتگاه زیبا در ترکیه هستید که غذاهای عالی، هتل های درخشان و انتخاب های بسیار خوبی برای انجام انواع تفریحات ارائه  بدهد، بدروم مکانی عالی برای سفر است.

اگر قصد دارید یک هفته یا هر چند روز را در بدروم بگذرانید، فعالیت های زیادی برای انجام و جاذبه های فراوانی برای دیدن وجود دارد که مقدمه این لذت از رزرو تور تور بدروم نوروز ۱۴۰۰ شروع می شود.

از قایق سواری در دریای اژه گرفته تا پیاده روی در خیابانهای مشرف به دریا و تماشای قلعه های تاریخی همه و همه تجربه های بی نظیری در این شهر ساحلی هستند.

دروازه میندوس بدروم، منطقه گومبت، قلعه بدروم، آمفی تئاتر باستانی و مقبره ماسولوس از جاذبه های توریستی بدروم هستند که مطمئنا در سفر به این شهر مخصوصا در ایام نوروز لحظاتی شگفت انگیز را برایتان ایجاد خواهند کرد.

ازمیر

ازمیر یا مروارید دریای اژه دارای اماکن مختلف، برای بازدید می باشد. یکی از پر بازدیدترین نقاط در ازمیر شهر چشمه است.

تور ازمیر نوروز ۱۴۰۰ بهترین فرصت برای تماشای دیدنی های این شهر در یک آب و هوای بهاری و فوق العاده است. همچنین یداین شهر بهشتی برای طرفداران خری و گشت و گذار در مجتمع های خرید می باشند است که مطرح ترین آن ها بازار کمرالتی می باشد.

ترابزون

خیلی ها درمورد ترکیه حرف از استانبول، آنتالیا و ازمیر می زنند اما واقعیت این است که ترابزون شایسته شناخت فراوان است. جایی که استراحتگاه های، جاذبه های تاریخی و صدها هکتار مناظر خیره کننده و طبیعتی آن شما را به تعجب می اندازد.

دریاچه اوزون گول، صومعه سولا، قلعه ترابزون، ....  از جمله مشهورترین جاذبه های توریستی این شهر می باشند.

همچنین مرکز خرید فروم، مرکز خرید کارفور و مرکز خرید جواهیر از معروف ترین مراکز این شهر بوده که می توان بهترین خریدها را در آن جا انجام داد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه تور ازمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویکرد سری جدید تهرانگرد معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های استان تهران است. جاذبه‌هایی که شاید بسیاری از آنها را کمتر کسی بشناسد و دیدن و شنیدن آن برای هر بیننده‌ای جذاب و شگفت‌انگیز است.

طبیعت بکر و زیبای شهر‌های مختلف، اماکن مذهبی و تاریخی آنها، فرهنگ و رسوم مردم مناطق مختلف استان تهران و فعالیت‌های حوزه کشاورزی در این برنامه به تصویر کشیده خواهد شد.

تهرانگرد در گروه تهران و شهروندی شبکه تهران تولید می‌شود و جمعه‌ها ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • در تایلند به کجا‌ها سر بزنیم؟
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • عکس| دست نیافتنی ترین تیم های جهان را بشناسید
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • رودخانه نوا در سن پترزبورگ روسیه
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم