Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان عملیات تروریسی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد چابهار؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
شهید دکتر محسن فخری‌زاده از یاران صدیق انقلاب و دانشمندان برجسته کشور شهد شیرین شهادت را نوشید و به همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پدیده شوم ترور، همیشه محکوم و مذموم است و نه‌فقط فرزندان رشید ایران، که حق‌طلبان جهان این ناجوانمردی را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.
سازمان منطقه آزاد چابهار نیز این ضایعه تلخ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و همرزمان شهید و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می‌نماید.
عبدالرحیم کردی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌هایی که ایران برای آمریکا ارسال کرد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که برای شرکت در نشست شورای امنیت درباره فلسطین در نیویورک حضور دارد امروز (پنجشنبه) ۳۰ فروردین در جمع خبرنگاران درباره پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی و رد و بدل پیام با آمریکا گفت: به دلیل اینکه رژیم اسرائیل در یک اقدام تروریستی سفارت ایران در دمشق را هدف قرار داد و مستشاران رسمی نظامی ما در سوریه در این اقدام تروریستی اسرائیل به شهادت رسیدند و ما مدت‌ها نیز با درک شرایط منطقه خویشتنداری کرده بودیم و مرتب به دبیرکل سازمان ملل اعلام می‌کردیم که شورای امنیت باید به وظیفه خودش برای مقابله با این اقدامات رژیم اسرائیل عمل کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: از زمانی که تصمیم گرفته شد که در چارچوب حقوق بین‌الملل و دفاع مشروع پاسخ لازم به این رژیم داده شود و هشدار و تنبیه لازم صورت بگیرد، آمریکا را مطلع کردیم و به آمریکایی‌ها به صراحت و روشنی گفتیم که تصمیم در ایران در شورای عالی امنیت ملی برای پاسخ دادن به این رژیم قطعی است.

امیرعبداللهیان بیان کرد: پیام‌هایی هم قبل از عملیات بین ما تبادل شد و هم بعد از اینکه اقدام انجام شد در ساعت ۲:۳۰ بامداد یکشنبه هفته جاری پیام دیگری به آمریکا از مجاری دیپلماتیک ارسال کرده و سعی کردیم به صراحت و روشنی به آمریکا در این پیام‌ها بگوییم که اولا به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم، آنچه می‌تواند منجر به توسعه تنش شود، رفتار‌های رژیم صهیونیستی است. 

وی افزود: قبل از عملیات به آمریکا هم گفتیم پایگاه‌ها و منافع آمریکا در منطقه را هدف قرار نخواهیم داد، الا در پاسخی که به رژیم اسرائیل می‌دهیم آمریکا بخواهد اقدامی را در حمایت جنگی از این رژیم انجام دهد. تبادل پیام‌ها به ویژه از کانال سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا و مجاری رسمی دیپلماتیک با هدف اینکه یک درک درستی از اقدام ایران به وجود بیاید و با هدف جلوگیری از گسترش تنش و بحران در منطقه بین ما و آمریکا انجام شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین در تشریح علت حضورش در نیویورگ گفت: امروز نشست شورای امنیت به منظور بررسی تحولات غرب آسیا و تمرکز بر موضوع فلسطین در سطح وزرای خارجه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده، افزود: سرریز این وضعیت در منطقه و در تحولات منطقه کاملا نمودار می‌شود.

وزیر خارجه ادامه داد: فرصتی است که دیدگاه‌های ایران را در راستای ضرورت تثبیت صلح و امنیت پایدار در منطقه تبیین کرده و با استفاده از فرصت حضور در سازمان ملل در دیدار‌ها با دبیرکل سازمان ملل و همتایان و برخی از مدیران ارشد سازمان‌های بین‌المللی به منظور برون رفت از این مشکل و توقف جنگ و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و سایر مسائل مرتبط با موضوع فلسطین و امنیت منطقه رایزنی داشته باشیم.

این سومین باری است که امیرعبداللهیان بعد از جنگ غزه و در حدود شش ماه و نیم گذشته برای شرکت در نشست‌های شورای امنیت به نیویورک سفر می‌کند. سخنرانی در جلسه شورای امنیت، دیدار با دبیرکل سازمان ملل و سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در محل این سازمان، انجام ملاقات‌های دوجانبه با برخی همتایان و مصاحبه با رسانه‌ها از دیگر برنامه‌های حضور رئیس دستگاه دیپلماسی در نیویورک است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • پیام‌هایی که ایران برای آمریکا ارسال کرد
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند