Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@07:16:24 GMT

نویدکیا و نژادمهدی، ترین‌های سپاهانی هفته

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۲۶۴

نویدکیا و نژادمهدی، ترین‌های سپاهانی هفته

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی در حساس‌ترین دیدار هفته، ترین‌های هفته را به نام خود زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم لیگ برتر فوتبال یکی از کم گل ترین هفته‌های تاریخ لیگ برتر بود جایی که هیچ تیمی بیشتر از یک گل به ثمر نرساند و در این بین تنها مهمان پیروز هفته در مهم‌ترین بازی هفته مشخص شد یعنی سپاهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته سوم:

بازی هفته: ذوب آهن یک- پیکان یک

انتخاب یکی از دیدارهای هفته سوم به عنوان بهترین دیدار هفته امر سختی بود زیرا همه دیدارها ۲ یا کمتر از ۲ گل در آن رد و بدل شده بود و اکثر بازی‌ها از کیفیت پایینی برخوردار بود، با این حساب می‌توان دیدار ذوب آهن و پیکان را دیدار برجسته این هفته نامید زیرا علاوه بر اینکه به طور مشترک پرگل‌ترین دیدار هفته بود، پر حاشیه‌ترین دیدار هفته نیز بود. در این دیدار و در دقایق پایانی پنالتی اشتباهی که داور در ابتدا برای پیکان اعلام کرد در ادامه با مشاوره گرفتن از داور چهارم و تماشای تکرار صحنه از گوشی همراه (!) پس گرفته شد تا به نوعی برای اولین بار در فوتبال ایران، کمک داور ویدئویی نقش آفرینی کند!

تیم هفته: سپاهان

پیروزی خارج از خانه برابر یکی از مدعیان قهرمانی کافی است تا سپاهان را تیم برتر هفته بدانیم. شاگردان نویدکیا که به نظر به فرم مدنظر سرمربی و هواداران نزدیک شده‌اند برد مهمی را خارج از خانه جشن گرفتند و خود را در قامت مدعی جدی قهرمانی لیگ بیستم معرفی کردند.

سرمربی هفته: محرم نویدکیا (سپاهان)

نمایش بی نقص سپاهان در تبریز همراه شد با ۳ امتیاز شیرین تا زردپوشان دومین برد متوالی یک بر صفر خود را جشن بگیرند و به رده سوم برسند. با این حال آنچه در دیدار تراکتور و سپاهان چشم‌نواز بود سازمان یافتگی تیم و عملکرد بی نقص اکثر بازیکنان سپاهان بود، امری که نشان از نقش تفکرات سرمربی در این چند ماه دارد.

دروازه‌بان هفته: احمد گوهری (نفت مسجد سلیمان)

احمد گوهری دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان در دیدار خانگی تیمش برابر مدافع عنوان قهرمانی عملکرد خوبی داشت و با مهار پنالتی سیامک نعمتی، کلین شیتی به ارزش یک امتیاز برای خود و تیمش به ارمغان آورد.

مدافع هفته: محمد نژاد مهدی (سپاهان)

محمد نژاد مهدی زننده تک گل ۳ امتیازی سپاهان در مهم‌ترین بازی هفته، در دیدار با تراکتور نقش ویژه‌ای در بسته نگه داشتن دروازه سپاهان داشت. او طبق آمار سایت متریکا، ۸ عملکرد دفاعی شامل ۵ دفع خطر و ۳ قطع پاس داشت، اصلاً دریبل نخورد و ۲ بار توپ‌گیری موفق داشت. او همچنین از ۸ دوئلی که با یاران تراکتور داشت در ۷ دوئل پیروز بود و هیچ اشتباه دفاعی هم نداشت. نژاد مهدی با دقت پاس ۹۱% و نمره ۸.۳۲ از متریکا، بهترین بازیکن هفته بود.

هافبک هفته: سروش رفیعی (سپاهان)

سروش رفیعی در دیدار با تراکتور علاوه بر اینکه پاس گل برتری تیمش را داد در دفاع و بازپس‌گیری توپ نیز نقش ویژه‌ای داشت و بعد از نژاد مهدی بهترین بازیکن زمین بود.

مهاجم هفته: گادوین منشأ (گل گهر)

در هفته‌ای که اکثر مهاجمان لیگ ناکام بودند، گادوین منشأ تنها مهاجم نوکی بود که البته از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا بهترین مهاجم هفته لقب بگیرد. به غیر از منشأ، قاسمی نژاد، مهاجم سایه فولاد نیز دیگر مهاجم برتر هفته بود. بدین ترتیب هر دو مهاجم برتر هفته از دل دیدار گل گهر و فولاد بیرون آمدند.

گل هفته: هروویه ملیچ

هافبک / مدافع چپ استقلال، تک گل ۳ امتیازی استقلال را در دیدار با ماشین سازی تبریز با یک ضربه ایستگاهی تماشایی از فاصله‌ای نسبتاً دور به ثمر رساند تا رسانه‌های پایتخت گل او را با گل‌های ضربه ایستگاهی مسی مقایسه کنند.

کد خبر 458169

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پیکان تیم فوتبال ذوب آهن محمد نژاد مهدی سروش رفیعی گادوین منشا هروویه میلیچ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ترین دیدار هفته ترین بازی نژاد مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید

تمرینات تیم سپاهان که پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ۶ فروردین باحضور کادر فنی و بازیکنان طلایی پوشان، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شده است و بطور منظم زیر نظر ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، قرار است اولین تمرین این تیم با حضور هواداران و اصحاب رسانه روز جمعه، ۱۰ فروردین (فردا)، ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود.

گفتنی است، تاکنون تمام تمرینات سپاهان در سال جدید در مجموعه باغ فردوس اصفهان انجام شده، ولی با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران در زمین شماره ۲ مجموعه باغ فردوس بدلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک، تمرین روز جمعه این تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، تمرین روز جمعه سپاهان طبق نظر مورایس، به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود.

فردا، آخرین روز بازدید از موزه باشگاه سپاهان

بازدید نوروزی از موزه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان که از دوم فروردین آغاز شده بود فردا (جمعه) ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

ساعت بازدید ۱۰ الی ۱۵ است و محل موزه باشگاه سپاهان در اصفهان، بلوار فرزانگان، ورزشگاه نقش‌جهان است و هواداران می‌توانند قبل از شروع تمرینات بازدیدی نیز از موزه باشگاه داشته باشند.

بازی‌های پیش رو سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی

اولین بازی پیش روی سپاهان در لیگ برتر، دیدار معوقه این تیم در چارچوب هفته ۱۶ لیگ برتر مقابل تراکتور است که روز چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود.

دومین بازی رسمی سپاهان در سال ۱۴۰۳ نیز دوشنبه ۲۰ فروردین در چارچوب هفته ۲۲ لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم صنعت نفت این شهر و از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه انجام خواهد شد.

سومین بازی رسمی سپاهان و اولین دیدار خانگی این تیم در سال ۱۴۰۳ در چارچوب هفته ۲۳ لیگ برتر و از ساعت ۱۷:۵۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که در آن دیدار سپاهان به مصاف نساجی مازنداران خواهد رفت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ، شهرآورد اصفهان بین تیم‌های سپاهان و ذوب آهن که دیگر دیدار عقب افتاده طلایی پوشان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر است به میزبانی سپاهان، چهارشنبه ۲۹ فروردین و از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

پنجمین بازی رسمی سپاهان در لیگ برتر در سال ۱۴۰۳ در چارچوب هفته ۲۴ لیگ برتر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی و در مصاف با تیم ملوان برگزارخواهد شد.

ششمین بازی رسمی سپاهان در سال ۱۴۰۳ در چارچوب مرحله دوم جام حذفی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر اهواز و مقابل تیم استقلال ملاثانی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟