Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای طرح ناظران سلامت، اظهار کرد: طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس در قالب ۱۰۰ تیم و ۴۰۰ نفر در ۱۶ شهرستان استان فعال است.

وی با اشاره به هدف اجرای طرح ناظران سلامت، افزود: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌ علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی بهره وران را رویکرد طرح ناظران سلامت دانست و گفت: این طرح با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره وران و همچنین حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده در این طرح، اجرا می شود.

غلامی با اشاره به نحوه اجرای طرح طرح ناظران سلامت افزود: در این تیم با یک کارشناس بهداشت با مراجعه به صنوف مختلف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید می شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا غلامی هلال احمر ناظران سلامت طرح ناظران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جلالی صبح چهارشنبه در ضمن مراسم اختتامیه ۲۴ مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: اختتامیه ۲۴ مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در کردستان بهانه‌ای است که از زحمات کارکنان، امدادگران و جوانان در ایام نوروز قدردانی شود.

وی ضمن تبریک ویژه به مناسبت پیروزی سبزپوشان افتخار آفرین، اذعان کرد: سرخ پوشان در ۸ سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام بودند و اعلام می‌کنیم کج فکران، ساده لوحان و هرکسی که دست پلید خود را به سمت خاک جمهوری اسلامی ایران دراز کند، در کنار سبزپوشان هستیم و تا ابد در کنارشان خدمتگزاری خواهیم کرد.

جلالی با اشاره به زحمات دلسوزانه و صبورانه مجموعه هلال احمر افزود: زندگی تلخی، شیرینی، زیبایی و سختی‌های خود را دارد و خوشبحال مجموعه هلال احمر که در همه ایام کنار هموطنان بودند.

وی اضافه کرد: هلال احمر در مناسبت‌های مختلف حضوری مؤثر و پررنگی داشته، بویژه در ایام کرونا که با سختکوشی و در لحظات سخت و دلهره‌آور در مبادی شهرها در کنار بسیج و دانشگاه علوم پزشکی همکاران و اعضای هلال احمر پای کار بوده و غربالگری، واکسیناسیون و اقدامات مؤثری انجام داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳، در سراسر استان، قریب به ۷۰ هزار نفر از مهمانان در کردستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند و با حضور جوانان در پست‌های ثابت در مبادی ورودی شهرها و اکیپ‌های سیار در مکان‌های شلوغ و پرتردد، خدمات خوبی ارائه شد.

جلالی یادآور شد: پویش بهرفت و خیمه نماز که از ابتکارات هلال احمر بوده، فضای دوستدار کودک که مورد توجه عموم مردم، ادارات و سازمان‌ها قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه، بحث امداد نوروزی یکی از شاخص‌های اصلی هلال احمر در ایام عید است افزود: در نوروز، ۳۵ پایگاه ثابت، سیار و پشتیبان و ۱۷۵ نفر روز نجاتگر، خدمات بسیار شایسته‌ ای به مسافران ارائه دادند و مجموعه هلال احمر در ایام عید دور از خانواده در خدمت مسافرین نوروزی بودند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

کد خبر 6080890

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان