Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس بااشاره به اینکه درگرفتن انتقام خون دانشمندشهیدمحسن فخری زاده درنگ نخواهیم کردو در فرصت مناسب چنان سیلی را به گوش رژیم‌صهیونیستی خواهیم زدکه از اقدام خود پشیمان شود گفت:امشب جلسه اضطراری کمیسیون امنیت ملی بادستگاههای ذیربط برای بررسی ابعاداین تروربرگزارمیشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاد در گفتگو

با خبرنگار  قم فردا، اظهار داشت هر مسئله هر حوزه‌ای که تامین کننده و تضمین کننده منافع ملی ما است مورد توجه و غضب و‌ کینه دشمنان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذوالنور ادامه داد : شهید بزرگوار محسن فخری زاده در حوزه هسته‌ای فعالیت های چشمگیری داشته و شاگرد پروری می‌کرد و در حوزه دفاعی رشد و تعالی بدنه دفاعی کشور مدیون ایشان است وی در ایجاد بازدارندگی دفاعی و هسته‌ای نقش بسیار مهمی را ایفا کردند به همین علت یقیناً مورد تمرکز و توجه جدی رژیم صهیونیستی و سران آدمکش آنها بوده است.

نماینده مردم قم تصریح کرد:  شهید فخری زاده عزیزی بود که برای ما ناشناخته بود اما برای دشمنان شناخته شده بود چند ماه پیش در جلسه‌ای که با شهید فخری زاده دیدار داشتم به او گفتم شما در داخل ایران ناشناخته هستید و مردم ایران شما را نمی شناسند اما نتانیاهو و اعضای رژیم صهیونیستی به خوبی شما را می شناسند این شهید عزیز در گمنامی و با همه وجود در تقویت بازار دارندگی دفاعی و همچنین تقابل با حملات هسته دشمن بسیار کوشا و تلاشگر بود زیرا دشمن بارها ما را تهدید به حمله کرده بود.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: اخیر آمریکا تهدید حمله به طنز را کرده بود، قانونی را که دو سال پیش مجلس تصویب کرده بود وزارت دفاع را مکلف و موظف کرد تا تامین امنیت هسته ای و دفاع هسته ای را داشته باشد که اگر دشمن حملات هسته‌ای، بیولوژیکی ، میکروبی و شیمیایی انجام داد ما باید پدافند لازم را ایجاد کنیم ،شهید فخری زاده در این حوزه هم نقش بسیار موثر و مفیدی داشت و طبیعتا هم برای دشمن بسیار مهم بود.


وی تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اینکه مجلس در تعطیلات است و نمایندگان نیز در حوزه‌های انتخابی خود هستند با فراخوان اعضای کمیسیون یک جلسه اضطراری فوق العاده امشب با حضور دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت اطلاعات، سپاه ، وزارت دفاع، ستاد کل نیروهای مسلح، و وزارت خارجه و دستگاه‌های دیگر برگزار می‌کند تا مسئله ترور شهید محسن فخری زاده بررسی شود و ابعاد این حادثه جنایت بار که دشمن رقم زد پیگیری شود.

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یقیناً در این جلسه به اتخاذ تصمیمات لازم خواهند رسید و طبیعتا دستگاه‌های مسئول در گرفتن انتقام خون شهید بزرگوار محسن فخری زاده درنگ نخواهند کرد و در فرصت مقتضی و مناسب چنان سیلی را به گوش رژیم صهیونیستی خواهند زد که از اقدام شما خود پشیمان شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی نوشت: «در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به‌ منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم».

حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: «روابط خارجی دولت سیزدهم با صلابت، حکمت و عقلانیت و با دستاورد‌های نتیجه بخش و امیدآفرین به پیش می‌رود».

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین اعلام کرد به زودی دستاوردها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهد کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • محمد صدر: لایحه حجاب، بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • محمد صدر: لایحه حجاب بانک‌ها را هم ورشکسته می‌کند
  • شک داریم که نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد
  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان عازم ترکمنستان شد
  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد